Kolları sıvadım - Scrum master

in #tr6 years ago

Birkaç postumda birşeylerin değişmesi ile ilgili birşeyler paylaşıyordum. Bir startup'da çalışıyorum ve çalışma şeklimiz oldukça hızlı. Bu çalışma şekline galiba kanban deniyor. Bu şirkete gireli yaklaşık 8 ay olmuş olacak. Ve şirketin büyüme hızı bir startup'a göre bence oldukça hızlı. Ama bu hızlı gidişatın bazı problemlere yol açtığını düşünüyorum.

IMG_20181001_000311.jpg

Daha sürdürülebilir bir çalışma ortamı için işlerin daha sistematik hale gelmesini istiyorum. Bunun için yaklaşık 1 aydır bazı söylemlerim oldu. Ama ortamın bu çalışma şekline müsait olmayışını fark edince; bu işe kendim giriştim. Bora ve Gürkan adlı arkadaşlarımdan aldığım deneyimlerle (Nargile muhabbetlerinden bahsediyorum...) bir plan oluşturdum. Cuma günü bu plan ile takım arkadaşlarıma ve patrona istediğim şeyleri ilettim. Tahminime göre 1 ay bu süreci deneyeceğim. Kendime ayrıca bir yük almış olmanın yoğunluğu ile bu hafta çalışmaya başlayacağım. Merak ediyorum, bu işi kıvırabilecek miyim? :)

Sort:  

steemauto otomatik upvote oylama sistemine katılın bu yazınızı oyladığımız gibi diğer paylaşımlarınızıda otamatik olarak toplu upvote alın. https://steemit.com/tr/@kont82/yazilarina-otomatik-olarak-upvote-almak-istermisiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95