Kendime zaman ayırmam(mı?) lazım

in #tr6 years ago (edited)

Hayat çok hızlı akıyor. Bazen çok yalnız hissediyorum. Yalnız hissederken bile birileri ile iletişimdeyim. Ya da planlar yapıyorum. Bu mu yalnızlık? Yalnız kelimesinin anlamı ney? Sadece biraz kendim ile vakit geçirince boşlukta hissediyorum. Yani boşluk mu bu? Tabi ki değil.

Hayatımda planladığım şeylerin bir kısmını tamamladım. Bir kısmınada uzun bir yol biçtim. O yolda yürüyorum. Bunun haricinde birşeyler başarmak istiyorum. Ama peki neyi? İşte tüm mesela bu!!!!!!!!

IMG_20181008_193304.jpg

Birşeylere kafayı yakmayı seviyorum. Bir şeylerin üzerine gitmeyi ve onu başarmayı vs.. Bu belki bir proje veya bir insan veya veya veya bir amaç. Şu an bunun ne olduğuna dair bir fikir sahibi değilim. Ama evde boş geçirdiğim vakitler kendime ayırdığım zaman dilimi değil benim için.

Aklımda bazı projeler veya amaçlar var. Ama hiç biri doğru düzgün çizgiler içerisinde değil. Şu an kafamda demleniyor. Ne zaman demlenir bilmiyorum. Ama bu tarz zamanlarda 3. bir etkene her zaman ihtiyaç oluyor. Bu 3. etken ne olacak merak ediyorum. İyi akşamlar. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49