Kafein Zehirlenmesi miydi o?

in #tr6 years ago

Evet benim kahveye olan düşkünlüğüm her postumdan anlaşılıyor. En son postumda ise Istanbul Kahve Festivalinden bahsetmiştim. Bu festivale gitmek istiyordum çünkü farklı kafeler keşfederek gidebilecek yerlerin listesini arttırma planım vardı. Sonuç? Hüsran :)

Shot bardakları ile 13 bardak kahve içtim. O an kaç tane içtiğimi saymıyordum, sadece elimden geldikçe; saklanabilecek bardakları çantama koyuyordum. Eve gidince sayıdan haberim oldu. 1 tane bardağı yolda feda ettiğimi bilerek bu sayıyı ortaya çıkardım. Sonuç:

IMG_20180923_001704.jpg

O gün günüm çöp gibi geçti. Uyuyarak ve su içerek geçirdim. Sonraki birkaç gün kahveden uzak durarak vücudumdaki fazla kafeinlerin gitmesini bekledim. Birkaç gün sonra kahve ile ilişkime daha hafif ama yine sürekli olacak şekilde deva ettim. :) Bir dahaki etkinlikte kendime 5-6 shot bardağı sınırı koyuyorum.

Normalde buraya yazacak birkaç şeyim vardı ama bu süreçte pek birşey yazasım gelmedi. :) Anca 1 hafta sonra yazma imkanı buluyorum.

Sort:  

Biz @emrebeyler ile 4 kahve içtik o bile çok geldi 🤣

Eve gidene kadar hiç etki etmedi, ama eve gidip koltuğa atınca kendimi, bir seylerin dogru gitmedigini fark ettim. :) 13 gereksiz fazlaymış.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86