İğrenç kahveler serisine ne oldu?

in #tr6 years ago

Bir zamanlar içtiğim kötü kahveleri listeliyordum. Her zaman güzel yerler paylaşılmaz ya! Ama bir süre sonra buna son verdim. Bunun birkaç sebebi var. Ilgimin azalması, işlerimin artması, şehir dışına çıkmam vs... En önemlisi ise kendi kahvemi kendim yapmam!

Geçenlerde AVM'de gezerken soğuk birşeyler içmek için migrosa girdim. Sade soda alacaktım ki gözüme CocaColanın kahveli kolası gözüme çarptı. Alıp bir deneyeyim dedim. Fiyatı 3 TL civarında idi galiba. Ya da yanılıyorum. Pek hatırlamıyorum.

IMG_20180825_180659.jpg

Yani o kadar gereksiz birşey ki bu! Neden! Çok berbat bir tadı vardı. Kahve aroması o kadar kötü ki. Kelimeler yetmiyor. Zehirli atık sanki. Aman aman bir daha çölde susuz kalmadıktan sonra bu ürüne yaklaşmam. Zaten bende hata var neden gidip alıyorum ki. Sade soda içmek varken. :)

Böyle özel iğrenç kahveler veya kahveli ürünler içtikçe böyle yazılara devam etmeye çalışacağım. Benden size tavsiye; yaklaşmayın bu ürüne.

Sort:  

Bırakma nedenlerin arasında doctor bishop da var sanki ama neyse... :D

Godiva trüf kahve. Yorumunu bekliyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64448.82
ETH 2646.10
USDT 1.00
SBD 2.77