Death Wish Coffee- Önerisi

in #tr6 years ago

Kahve içme sevdamı beni takip eden arkadaşlar artık farkındadır diye tahmin ediyorum. Arada aromasal farklar istiyor insan. Barista ile aram fena olmadığından benim ne istediğimi anlayabiliyor. Kahveyi hangi sertlikte içtiğimi biliyor vs. Buna görede çekirdek oranını ve demleme oranını iyi biliyor. Bu parametreler kahvede oldukça önemli.

IMG_20180510_114819_118.jpg

Son gitiğimde farklı bir tat istediğimi söyledim. Bana Death Wish Coffee hazırlayacağını ve hafif de tarçın tadı ile rahat içimli bir kahve yapacağını söyledi. Death Wish Coffee bildiğim kadarıyla kafein oranı yüksek ve sert içimli bir kahve. Ama bir baristanın elinde sanki latte gibi yumuşak bir kahveye dönüşebiliyor. :) Tavsiye ederim.

Sort:  

Death Wish'in orjinal çekirdekleri Türkiyede yasak diye biliyorum ama? ABD'den getirtiyorlar sanırım

detayını bilmediğim için yorum yapamayacağım. Ben içiciyim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85