Coldbrew deneme 1

in #tr6 years ago

Evde kahve içmek benim için büyük sorun. Bu ihtiyacımı türk kahvesi ile gideriyorum. Ama yinede güzel bir demleme kahveye hasret kalıyorum. Bende evdeki biraz bayatlamış kahve ile soğuk kahve demleme fikrine sıcak baktım. Eczaneden 25'li sentetik gazlı bez aldım. Yaklaşık 7 lira civarında...

80 gram kahve çektim. Bu bana baya fazla geldi. 40 gram yeterli olacaktı. Birde baya büyük taneli çekmişim. Biraz daha öğtmem gerekiyordu.

IMG_20180907_182524.jpg

Sonuçta bu hale getirdim. Dolaba ağzı hava alacak şekilde koydum. Yaklaşım 24 saat sonra kahveyi dışarı aldım. Bir kaba süzdüm.

IMG_20180907_183304.jpg

Sonra bu kahveyi yine aynı bezlerden geçirerek 2. defa süzdüm. Buna pek gerek olmayabilir ama temiz bir içim yakalamak için bunu denedim. Güzel bir sonuç verdi.

IMG_20180907_185545.jpg

Son olarak buz dolu bir bardağa bu kahveyi boşalttım. Eh fena değil ama daha iyi bir hale getirebilirim diye düşünüyorum. Bir sonraki denemedeki tecrübelerimi yine paylaşırım. :)

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63175.14
ETH 3047.55
USDT 1.00
SBD 3.63