Bugün Remote çalışıyorum

in #tr6 years ago (edited)

Ofiste 2 arkadaş bugün yok. Patronda bugün evden çalışabilirsiniz şeklinde teklifte bulundu. Bizde gitmedik evden çalışıyoruz.

IMAGE 2018-05-11 11:36:37.jpg

Eee bundan bize ne? Yani diyeceğim şey şu, sizin yaptiğiniz birşeyi severek yapmanizi saglayacak bir ortam yaratmalisiniz kendinize. O zaman zamanın nasil gectigini anlamadan işinizi yapabilirsiniz.

Yazilim sektorunun en sevdigim özelliği bu. Uzaktan çalişabiliyor olmak... Haftasonu planım olmasa, başka bir ilden çalışabilir ve haftasonu tatil yapabilirdim.

Sort:  

Sahilde evde cafede çalışabiliyor olmak çok güzel.
Elbette daha da güzeli, işleyen bir pasif gelir döngüsü ;)
--
Adres, port, field isimleri.. görünüyor, bir sorun olmasın sonra :)

Localime beklerim hocam. (sunucu değıl bir tunnel adresi o benim locala baglaniyor.) :) Ama yinede kaldırayım haklısınız.

Yazılım aşktır aşk <3 Zaten hangi mesleği yapıyor olursan ol mesleğini sevdikten sonra hangi mekanda yaptığının bir önemi kalmıyor doğrusu. Sen işini yaparken zevk alıyorsun birde üstüne parayla ve başarıyla ödüllendiriliyorsun. Daha ne ister ki insan.

Ben o konuda biraz daha serbestim, tamamen freelance olarak çalışıp her planımı kendim belirleyebiliyorum. Bazen sabit işi olanlara çok özeniyor olsam da çoğu zaman rahat olmak iyi oluyor.

Bu saatten sonra sabit bir işte de çalışamam sanırım kolay kolay.

Ben ilk bas₺a freelance işler aliyordum. Müsteri ile ilgilenmek gerçekten zor. Bir firmada çalışmak benim için daha iyi olduğunu söyleyebilirim. :)

Benim de ortaklaşa çalıştığım ajanslar var yurtiçi ve yurtdışı müşteriler benim kontrolümde değil, olduğu zamanlar da oluyor ama kurallarımdan kesinlikle taviz vermediğimden artık sıkıntı yaşamıyorum.

Başlangıçta çok zordu, işi teslim ederdim ücretini alamazdım falan ama bir noktada kendini ispat edince sen değil onlar senin peşinden koşmaya başlıyor.

Çok sık iş almıyorum eskisi gibi. Yaptığım işi de kusursuz yapmaya çalışıyorum. O yüzden tercih edilme sebebi olabiliyor.

Yakında sen de bu konuda çok güzel bir noktaya geleceksin ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87