Sizleri çocukluğunuza geri götüreceğim

in #tr7 years ago

Herkes çocukluğunu özler kimi zaman bir ses kimi zaman bir resim kimi zaman bir söz aklımıza getirir koskoca biz geçmişi.. ahhh ahhh der içinden insan ne güzel günlerdi :) mutluyduk be çocukken.. Dert yok tasa yok üzüldüğümüz şeyler basit; tasolarımızın kökülmesi babamızın ateri oynamamıza kızması bazen de dışarı çıkmamızın yasaklanmasıydı özlemeyen var mı o günleri ? bence yoktur be

1.jpg

İlk olarak ateri ile başlamak istiyorum ben, şu resmi bile görünce içim gidiyor ne oynardık be yemek yemezdim tuvalete gitmezdim gece annem babamdan gizli sessizce kalkardım oynardım tuşlara yavaş yavaş basardım uyanmasın kimse farketmesin diye ne güzel eğlenirdim gerçi bir kere adaptörü karanlıkta prize takarken elektrik çarpmıştı o anı da hiç unutmam :) tek kişilik oyun oynarken kardeşim bende oynamak istiyorum derdi kablosu takılı olmayan kol u verirdim kardeşime oynadığını sanardı he hehe :)

2.jpg

Yukarıdaki arkadaşı da hatırlamayan yoktur burada olmayı hakediyor :)

3.jpg

Eveeett gelelim taso olayına.. şimdiki çocuklar bunların değerini keyfini asla bilemeyecek gerçekten çok üzülüyorum.
Hangimiz markete gidip çitos poşetlerini mıncırmadık hangisinde taso var taso yok kontrol edip öyle almadık yapmayanınız var mı ? :D ben marketçi tarafından kara listeye alınmıştım ne zaman markete gitsem başımda dikilirdi çitosları ellemeyeyim diye, o zamanlar güzeldi be okuldan eve koşarak gelirdim çantayı fırlatır tasolarımı alır dışarı fırlardım ezan okunana kadar zamanımız vardı kapı önlerindeki betonlara merdivenlere oturur cayır cayır taso oynardık dizlerimiz mosmor olurdu..
Tasolar ile ön arka oynamaktan avuç içlerimiz kıpkırmızı olurdu sonra bi ezan sesi mahallede hiç çocuk yok herkes evlere ışınlanırdı o zamanlar öyleydi biliyorsunuz :)

5.jpg

Yukarıdaki görüntü hangimizi mutluluktan dans ettirmedi ? evin içinde taklalar attırmadı bazen sabahın köründe kalkıp şu görüntüyü beklerdim be televizyon karşısında şimdi sabah kalkıp işe gitmek okula gitmek hepimize zor geliyor çok farklıydı o zamanlar :)
Sıkılmazdık hiç izlerken şu çizgifilmleri belki nefes bile almayı unutuyorduk izlerken ne heyacanlıydı izlemesi

4.jpg
Benim en sevdiğim çizgifilm Tom ve Jerry di aslında düşündüğünde hep aynı şey kedi kovalıyo fare kaçıyo ama hiç sıkılmazdım be izlerken aynı bölümleri oynatır oynatır dururdu televizyonlar ama ben her izlediğimde yeniden mutlu olurdum heyecanlanırdım. He bu arada her zaman Tom u tutardım onu haklı görürdüm çünkü Jerry hep kendi kaşınırdı Hahaha :)

6.jpg

Bazen tam çizgi film bitti diye üzülürken yukardaki ekran görünürdü devam ederdi başka bir bölüm ile o an ne sevinirdik hadi itiraf edin :)

7.jpg

Şu Pop Tip lere uyuşturucu muamelesi yapardık kendimizi birşey sanardık yaa var mı daha ötesi.. Ceplerimizde şangır şungur ses yapardı koşuşturur dururduk mahallede futbol falan oynardık :D şimdiki çocuklar bunları asla bilemeyecek :)

8.jpg

Bu sakız hala var hatta geçen arkadaş verdi baya duygulanmıştım hala aynı etkiyi veriyo gözler harbiden yaşarıyo çocukken ben çok korkardım bunu ağzıma atmaya arkadaşlar ile iddaa yapardık hatta kaybeden bundan atardı ağzına siz de illa yapmışsınızdır böyle şeyler hadi hatırlayın :))

9.jpg

Hava kararınca komşuların camlara tutardık kedileri falan oynatırdık bu lazerlerle hatırladınız mı ? :D komşu demişken aklıma geldi zile basıp kaçardık hava kararınca hatta biz biraz ileriye gidip açık olan camlardan torpil kız kaçıran atıp kaçıyoduk baya ekşın oluyordu yapan vardır illa ki dürüst olalım :)

10.jpg

Sapan görmeyeniniz var mı ? ben çok uğraştım sapanlar ile eczaneden serum hortumu alıp yapardık mahallede boş cam şişeleri toplar uzak bir yere koyar aramızda turnuvalar yapardık çok keyifliydi be şimdiki nesil bunuda asla bilmeyecek görmeyecek..

Benim çocukluğumdaki en etkili, hala özlediğim, aklıma geldiğinde gözlerimi dolduran şeyleri sizler ile paylaşmak 3 dakikalık da olsa sizleri çocukluğunuza döndürmek istedim umarım beğenirsiniz :)

Sort:  

Nostalji yaşamış oldum. Hepsinin zevkini de yaşadım. Şimdiki nesil elinde tablet telefonlar hiçbir şey anlamıyorlar.

Ne guzel gunlerdi

Emeğine sağlık 👍

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64870.15
ETH 3489.66
USDT 1.00
SBD 2.54