trade

in #tr7 years ago

Her kesin dikkati Bitcoin uzerine olduqu donemde ben diger altcoinlerden cok iyi bir kar elde etmis oldum. Bir kac gün önce 270 dollar karşılıqında 278 SANTİMENT aldim. Şimdi satarsam 1020 dollar kiymetinde. amma daha önce yazilarimi okuyanlar bilir yeni cikmiş coinleri alaraq uzun vadede sakliyorum. BULWARKı izlemeyinizi tavsiyye ediyorum. İOTA ve SANTİMENT yatirim etmek isteyenler cok dikkatli izlesinler KAR satislari hemen ardindan kiymet cok asaqi inecek o zaman almaq ve sabirla beklemek gerek. Daha piyasaya cikmadan ön satışları başlanan coinleri almaq da cok iyi bir taktik. bir cok coinler ön satışlar zamani hem bonuslar hem free coinler verir hem cok ucuz kiymete almaq mumkun amma önemli olan hangi coini almadan önce cok iyi bir inceleme lazim. Bilenler bilir ben bitcoin madencisiyim ve bitcoinlerimi hemen satip diger altoinler alirimş hazirda paralarimin İOTA SANTİMENT DATA EMC2 SİACOİN BULWARK LISK ve Ethereum classicde. cok cok ucuz iken aldim toplam param 5.48 kat artmis durumda şimdi.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66982.11
ETH 2591.90
USDT 1.00
SBD 2.67