Son 2 Yılın Dünya Şampiyonlarını Çıkaran LPL(Lol Pro Leauge=Çin Lol Ligi)

in #tr4 years ago

Herkese Merhabalar bu yazı da LPL ligini biraz aktaralım dedim
LPL çok iyi takımlar çıkarıyor öncelikle son 2 yılın Dünya şampiyonu Çin'den çıktı hemde 2 takımda farklı takım.
Lol takipçileri bilir dünyanın en iyi ligi Kore ligi Lck dir. Ancak 2018 ve 2019 yılı Çin bölgesinden 2 farklı takımla dünya şampiyonu çıktı bu durmda Lck'in tahtı sallandı demek ve hatta yıkıldı. Çünkü son 2 yılda ki finalde hiç Kore temsilcisi yoktu Avrupa temsilcisi vardı.FPX VS IG.jpgŞimdi Lpl' e geçelim geçen sezon dünya şampiyonasında yarı finalde karşılaşan iki Çin takımı FPX ve IG takımları açılış mücadelesinde bulundular ben IG' yi destekliyorum normalde ama son zamanlarda çalkantılı bir dönem yaşıyorlar diye ben FPX kazanır dedim ama IG beni şaşırttı yine de fazla şaşırmadım çünkü maç çok yakındı iki taraf da kazanmaya çok yakındı. Bir IG destekçisi olarak sevindim Lige 2-0 başladılar. Öte yandan FPX beni çok şaşırttı bence dünyanın en iyi 3 top laner' ından biri olan Khan' ı da takıma transfer ettikten sonra bence LPL' i domine edeceklerini düşünüyordum en büyük rakiplerinden biri IG' yi yeneceklerini düşünüyordum.RNG.jpg Çünkü FPX' in zayıf yanı top lane idi ama top lane de de mükemmel bir oyuncuyu transfer ettikten sonra ben IG' yi yenememesine şaşırdım ama zamanla takım birbirlerine alışarak LPL domine edecekler tabi ki onların önüne IG, TES, ve RNG gibi LCK' in önemli takımları engel olmazsa
Okuduğunuz için Teşekkürler....
TES SFJFDSLKFJLDS.png
Bu yazıda kullandığım fotoğraflar
1.resim:

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59568.13
ETH 2951.73
USDT 1.00
SBD 3.55