Tavsiyeler ve Görüşler

in #tr6 years ago

_20180702_151652.JPG

İnsanın tecrübe etmeden aldığı, öğrediği her öğüt ya da tavsiyenin ömrü kısa olur ama olsun...
Bilmekten ziyade yeniden hatırlamakta faydası olan cümlelerden aktaracağım şimdi (:

_20180702_151939.JPG

  • İnsanlarla aranda daima bir mesafe olmalı. Herkese her fikir söylenmez, herkese her şey anlatılmaz...

  • İstisasız her insan bir miktar bencildir. Bu yüzden çıkarlar hep önde gider.. Yani sandığımz kadar ne iyi insanlarız ne de iyi insanlar ...

  • İnsanlara fazla anlayış, kibarlık gösterince farklı bir kibre sahip oluyorlar, bu kesinlikle caiz değil. (:

  • Nankörlük simgesidir insan. Eldekinin kıymeti hiç bir zaman bilinmez ... Ta ki ölene, gidene, bitene kadar ...

  • Siyaset ve din konuşulmaması gerekenler listesine dahil edilebilir. Zira aynı fikre sahip değilseniz saygı göstermek, beklemek yerine iki düşmana dönüşebiliyorsunuz .

  • Başkalarını memnun etmek için kendi düşünce, tavır ve tarzından ödün vermek yapılası en büyükçe hatalardandır...

Bilakis ben böyle düşünüyorum, ben böyle istedim, ben böyle düşünmüyorum diyebilmek insanı ortamına göre yüceltir ...

_20180702_151621.JPG

  • Olmasını çok istediğin bir şeyi olduğu ana kadar söyleme kimseye ki ne nazar değsin ne de gereksiz eleştirilere, gereksiz cümlelere maruz kal. 😏

  • Sorunu düşünmek yerine çözümü düşünmek hem moral bozukluğunu en aza indirir, hem beyin jimnastiğidir hem de olumlu insan olma çabasını temsil eder ...

  • Hayat kısa, ömür dediğimiz ortamala 60-70 yıl, geriye hastalıksız, hastanesiz şurda taş çatlasa 15-20 yıl kalır kalmaz. Bugüne takılıp yarınları kaçırmayın 😒

*Ve son olarak yaşadığımız her şeyden daha fazlasını daha önce birileri yaşadı ve acıdan kimse ölmedi.

Gönlünüzce olsun herşey (:

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 2 Temmuz 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

You received an upvote as your post was selected by the Community Support Coalition, courtesy of @tryardim

@arabsteem @sevenfingers @steemph.antipolo @tryardim

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62585.78
ETH 3013.43
USDT 1.00
SBD 2.49