Serçe ile Avcı Hikayesi

in #tr6 years ago

DSC_2477.JPG

Zemherinin soğuğunda serçe ile yavrusu aç ve üşümekte iken bir dala konmuş...

Biraz sonra bıyıkları buz tutmuş ve gözleri soğuktan yaş içinde bir avcının yaklaştığını görmüşler.
Serçe yavrusu yardım edeceğini düşünerek 'bak anne ne kadar da merhamet dolu bir adam, gözleri yaş içinde'. demiş...
Annesi yavrusunu uyararak sessiz olmasını, ses çıkarmamasını söylemiş ve eklemiş :
'Sen onun gözündeki yaşa değil elindeki kana bak' demiş.

Biz hem bir serçe değiliz hem de avcılarla nasıl başa çıkılacağını az çok biliyoruz ya da bilmiyoruz ...

_20180524_123714.JPG

Bu durumda biraz önyargılı olmakta fayda var ki ben bunu hep savunurum.
İlk gördüğünüz insanlara kabak çiçeği gibi açılmayın...
Biraz önyargılı olmak tamamen savunma sistemi gibi düşünülebilir günümüzde.

Sevgiyle !

Sort:  

Aslında insan genelde boşlukta ve kendini yalnız hissediyorsa bu durumda yanlış kişilerle ya da çevreyle karşılaştığında tehlike altında oluyor. Temkinli olmakla birlikte yeni insanlarla tanışmamız da önemli, çünkü insan ölümlü ve çok güvendiğimiz, sevdiğimiz insanlar hayatlarımızdan bir şekilde ayrıldığında yenilerine yer açmamız gerekiyor. Bu yeniler olacak ve güvenilir bir toplumda sorun değiller. O yüzden yeni biriyle karşılaştığımda hep amacını sorarım, tutkuyla bağlandığı bir hedefi varsa güvenebilirsiniz. Amaçsız, kaybedecek hiç bir şeyi olmayan insanlardan uzak durmak gerekir, haklısınız bu konuda. Tabi ummadık taş baş da yarabilir kimi zaman. Steemit güzel yer, hiç olmazsa uzaktan uzağa kısmi de olsa tanımaya çalışıyoruz birbirimizi. Yazınızı okudum, resmi çok beğendim, zaten kuş figürlerine ayrı bir ilgim var :) Yaratan sizi en iyi insanların gözüne göstersin, en kibar insanların kulağına duyursun, en şefkatli insanların kalplerine koysun. Ellerinize sağlık.

Düşünceleriniz için ben teşekkür ederim. Ayrıca son cümleniz ne kadar samimi geldi ve ne çok mutlu oldum. Galiba bir süredir yazılı olarak bu kadar güzel dileklerde bulunanım olmadı ... 🙂 Bunun için tüm samimiyetim ile ayrıca teşekkür ediyorum. O dilekleriniz önce size sonra bana uğrasın o zaman 🙏

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11