Neden Bitcoin ? [Cointurk 8. Projesi]

in #tr7 years ago

images.jpeg

Günümüzün popüler konularının başında yer tutan bitcoin adından iniş ve çıkışlarından ötürü söz ettirmeye devam ediyor ..

Kendi adıma konuşacak olursam bitcoin ile tanışalı 8 ay oldu. İlk etapta ufak capli bir araştırmadan sonra deneme amaçlı cüzi bir miktar ile başladık. Hani bilmemenin verdiği bir cesaretsizlikte söz konusuydu ilk defa yatırım yapacak arkdaslara önerim o miktarı yok sayıp başlasinlar ki inişlerde üzülme olayiniz olmasın. Ki bitcoin artan bir değer. Ve bitcoin hakkında araştırma yaptığınızda başarılı bir çok hikayeye de rastlarsiniz.
Sonuç olarak ben üzülmedim bilakis para arttı😃

bits-kn8E--621x414@LiveMint.jpg

Genel olarak bitcoin doğru kullanıldığı takdirde büyük avantajlar sağlar ve yine doğru kullanıldığında çok güvenli olabilir...

Örneğin bitcoin dünyanın her yerinden alışverişi çok kolaylaştirmaktadir ve paranızı kontrol altına almanızı sağlar...

Sürekli değer kazanacak olan bitcoin ile bol kazançlı yatirimlar diliyorum.

Resim 1
Resim 2

Sort:  

Basarili...

Teşekkürler 🙂

Hepimize bol bol kazançlar sağlar umarım)

Umuyoruz ki öyle olur (:

Ay sonuna kadar kalkış bekleniyor. Her yil bu aylar boyle oluyor

Güzel yazı tebrikler

Emeğinize sağlık, yazıda kullandığınız birinci görseli çok beğendim kendi yazıma da ekledim :) #cointurk projelerine katılıp yazı yazan herkesi desteklemeye çalışıyorum. Aynı şekilde birbirimize destek olursak kısa sürede güçlü bir topluluk olmamız kolaylaşır. Yazılarınızı takipteyim :)
https://steemit.com/cointurk/@coinwhales/bitcoin-almak-icin-icin-5-sebep-cointurk-8-projesi

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60578.94
ETH 2625.05
USDT 1.00
SBD 2.54