Mutluluğun Formülünü Buldum 😊

in #tr7 years ago

image

İyi akşamlar steemitciler, steemitsizler, morali bozuk olanlar, kötü olanlar, iyi olanlar, düşünenler, düşünmeden yaşayanlar ... 😁
Herşey (mutlulukta mutsuzlukta) geçiyor !
çıkarmayın bunu hem aklınızdan ...

Bazen şunu düşünüyorum pozitif olanlar, olmayanlara bi el ativerse de durum eşitlense ...😂😂😂

Hani bazen mutlu olursun da sevinçten herkes mutlu olsun istersin ya onun gibi ...

Hem sağlık varsa "herşey" var demektir ....

image

Mutluluğun formülüne gelirsek ceviz gibi olun mesela ; iç aleminizi herkese açmayın, iç aleminize herkesi karıştırmayın...
Kimsenin de iç alemine karişmayin ... 😏

Kimseden birşey beklemesseniz hayal kırıklığı da yaşamamış olurdunuz... Ben

Yani kabak tadı vermesin olaylar😂 siz kabak çekirdeğine odaklanın 😊

Bol serotoninli akşamlar diliyorum. 🙃

Sort:  

Tatilin verdiği mutlulukla ceviz+kabak yemişsiniz Hocam. Aşırı serotonin , aşırı pozitif enerji yayıyorsunuz. Bravoo 😂 Çıkın dışarı bence böyle mutluyken daha da eğlenin 😂 @thegossip

:) ) ) daha dün dopamin artışı depresyonumu yükseltmişti oysa ki 😂😂😂 kısa sürecek ne de olsa dünkü gibi 😏

Hocam mutluluk uzun sürsün aman, depresif hala gerek yok😂😂

Aynen ya uzun sürmesi gereken birşey varsa o da mutluluk olmalı 😊🙃

Cok pozitif bir paylasim olmus😀 pozitif insanlara bayiliyorum😀

Tesekkur ediyorum @mesafe ... Mutluluk bulaşıcıdır 😊

aynen bunlar mutluluğun formülü birde STEEMİT VAR unutmamak gerek :D

Ahahaa girmeyince rahat edememek gibi mi 😁

"pozitif olanlar, olmayanlara bi el ativerse de durum eşitlense"
Bu çok iyiymiş :) Keşke mümkün olsa :)

😃😊 mümkün değil lakin mümkün olsaydı ne fena güzel birşey olurdu ☺

Kesinliklee :)

bende bi terslik var galiba..
gülüşmelerle setredilmeye çalışılırken, aradan sızan buruk hüzünler görüyorum sanki satır aralarında..

hoş üzülmek ya da melankoli de keyifli olabilir. öyle olmasa mendil mendil ağlanan filmler için, "çok güzel" senin de izlemen lazım demezdik ;)

Al işte cook geniş düşündüğünüzden gördünüz o buruğu siz 😂 @Murattatar çok iyi ifade ettiniz aslına bakarsanız.

Güzel paylaşım teşekkürler.

Rica ederim 😃

Böyle paylaşımlarla gelin ya:)

Teşekkür ederim 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60133.79
ETH 2686.90
USDT 1.00
SBD 2.49