Müzikler Hakkında

in #tr6 years ago

sketch-1526581759383.png

Her müziğin kendine has bir özelliği var. Misal Türk Sanat müziğini duyduğunda onu ağırlığından tanırsın, Rockun Roll u duyduğunda gitarından, davulundan, solosundan tanırsın,.
Reggae yi kalp atışı ritminden anlarsın falan filan ...

Mesela ben bu yüzden sevmediğim, dinlemediğim müzik türlerine de saygı duyarım. Yani bir numarası var. Anlamasam da sevmesem de bir şeyi var saygı duyulası.

sketch-1526580843395.png

Mesela rap müziği: onun da uzun uzun sözlerinde, asi ritminde birşeyler var ki insanlar seviyor dinliyor. Kısaca hepsine saygı duyuyorum bir tür dışında 😬
Türkçe pop !!!
En başından beri bi iticilik hissederim. Müziği sözleri anca bu kadar rezil edilebilirmiş gibi gelir.

Aynının aynısı ritimleri, değişik değişik tipler, anlamsız sözleri ki anlamlıysa bile müziğin sesinden onu anlayamassınız...
Ben anlamlarını ya da sözlerini hiç müzik esnasında anlamadım hep internetten okuma ile anlayabiliyorum sözlerini...

Tabiki başarılı olanlar da illaki vardır fakat farkedilmemeleri bile başarısızlık sayılır ...
Kesinlikle gözden geçirilmesi gereken bir konu
Türkçe pop !!!

Diyorum ve yazımı sonlandırıyorum.
Tekrarı ile görüşmek üzere ...

Sort:  

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market hesapları tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Sadece pop müzik için söylüyorsanız katılırım. Ama Ezginin Günlüğü, Yeni Türkü, Zülfü Livaneli, Fikret Kızılok, Bülent Ortaçgil gibi birçok müzisyen ve gruplarımız da Türkçe müziğimize değerli eserler bırakmıştır.

Katılabilirsiniz (: tabi ki başarısı azımsanmayacak sanatçılar var fakat sorun saçma sarkılardan görünmemeleri...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59190.13
ETH 3187.58
USDT 1.00
SBD 2.45