Kıssadan Hisse 1

in #tr6 years ago

IMG_20180520_212657_087.jpg

Bir kısa hikaye anlatayım size:
Birgün isa peygamberi dağa doğru koşarken görmüşler...

"Ey isa aslandan mı kaçıyorsun" diye sormuşlar.

O "hayır" demiş.

"Kaplandan, ejderhadan mı kaçıyorsun" diye sormuşlar.

O yine "hayır" demiş ve eklemiş:

Ben peygamberim aslandan, kaplandan korkmam.
"Peki o zaman ne diye kaçıyorsun" demişler.

Ahmaklardan kaçıyorum demiş isa.
"Çünkü onlarla baş edemem."

Bir peygamberin baş edemediğiyle kimse baş edemez...

Screenshot_20180529-225827.png

Birde buna sabit fikirli olan insanları ekliyorum ben...

Dünya tersine dönse değişmez fikirleri.
Kendi aklındakilerden başka bir fikre inanmak korkutur onları.

Her ne olursa olsun geniş ve makul düşünmek lazım.
Enine, boyuna, uzunlamasına düşünmek lazım...

Enlemden, boylamdan kısaca her açıdan düşünmek lazım. ..

Sevgiyle ...

Sort:  

Ne kadar bilgili olursan ol bilgin, karşındakinin anladığı kadardır, der Mevlana.

Çok güzel bir hareket başlatmışsınız. Kıssadan hisselerinizi #tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini de kullanarak yayınlarsanız @edebiyat'tan upvote ve resteem, @sahinadm'den upvote desteği alırsınız.

Ayrıca Steemit Edebiyat Hareketimize katırlırsanız Discord kanalımızda size özel #kissadanhisse kanalı oluşturabiliriz. Paylaşımlarınız giderek gelişen topluluğumuzca daha çok okuyucuya ulaşır. #tr etiketinin gelişimi için başlattığımız bu harekete katılmanız sizi, bizi ve en başta #tr topluluğunu yüceltme yolunda hızlandıracaktır.

Sevgilerimle.

Teşekkür ederim bundan sonraki kıssadan hisselerime edebiyat etiketi eklenecektir ...(:

Bu kıssayı bilirdim burada okumak aydınlanmak adına güzel bir paylaşım tebrikler :)

Çok teşekkür ederim. Bazen burdan hatırlamak güzel oluyor bilipte unuttuklarımızı .(:

Hatırlamak için takipteyim...

Dönüş yapıldı 👍

Burada bulunmaktan keyif almanızı ümit ediyorum :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 30 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57169.19
ETH 3033.06
USDT 1.00
SBD 2.26