Kapsüle mi Geçsek? 💊

in #tr6 years ago

Screenshot_20180329-141035.png

Yemek yapmak elbette ciddi bir iştir bir sanattır lakin buhran dönemlerimizde pek icra edemeyiz bu sanatı.

Tabi bazısına da işkencedir belki de bilemezsiniz ki.

Zira ben yapmaktan çok yemesini sevenlerdenim.

Başkasının yaptığı yemekler bana bal gibi geliyor. Kendim yapınca o tadı lezzeti alamıyorum -buhran dönemlerimde - .

Hele ki evinizde yemeğin seçilme hakkı var ise değil yapmak önce karar verme aşamasını sağlıklı şekilde halledebilmeniz gerekiyor...

Herneyse oradaki bazlamayı; köfteyi kızarttıktan sonra yağında ister tek taraflı ister çift taraflı 2 - 3 dakika beklettiğinizde harika bir lezzet oluyor Hatta ben direk bazlamayı yiyorum köfte umrumda da olmuyor...
Kısa kesmek gerekir ise
Allahım ben herseye yetişemiyorum bana gökten ya bir aşçı gönder ya da kapsül uygulamasına geçelim 😬😛🙃

Screenshot_20180329-141026.png

Sevgilerle 🍔🍟🍗🍖

Sort:  

Harika görünuyor 🤩 Size afiyet olsun 😊 Böyle güzel şeyler varken nasıl zayıflıcam ben ya 😭

Tesekkür ederim. Ama can boğazdan gelir 😁

evet ama istenmeyen kilolar da boğazımız yüzünden geliyor :D

Ya inanın yiyip yiyip kilo almadığım için verilmesi gereken fazla kilolarla ilgili hiçbir fikrim yok 😄 o yüzden konuşması kolay geliyor galiba bana 🤭

Yemek ayrı bir keyif, hele ki yiyip yiyip kilo almayanlar için :)
Hangi kapsül bu tatmin duygusunu bastırabilir ki...
Kapsülü çıkarın menünüzden :) Afiyet Bal Şeker Olsun...

(: Maksat kolaycılığa kaçmak ... Yoksa çiğnemenin hazzı tabiki başka... Zaten kapsüle kadar da ömrümüz yetmez ... 🍗🍖🍟🍔
😄

Haydi hayırlı işler

Sağolun (:

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64300.62
ETH 3165.63
USDT 1.00
SBD 2.56