Günün Anlam ve Önemi 🙂🙄

in #tr7 years ago

Screenshot_2017-12-28-21-37-53-007.jpeg

İyi akşamlar arkadaşlar 😏

İnsan bazen yoruluyor sanki ! ...
Yemek yemekten yoruluyor, su içmekten yoruluyor, yatmaktan - kalkmaktan yoruluyor,
Belki uyumaktan bile ... 😏

Ben bugün niyeyse santim santim koptuğumu hissettim. 😂 Allah'tan uzun süren bir duygu olmadı da negatif yoldan geri döndüm 👉☝🌞

Böyle -negatif- zamanlarda kendimde dahil tüm insanlığa haksızlık etmiş gibi hissederim..
Sonuçta milyon küsür tane şükür sebebimiz varken anlık -belki günlük- gaflete düşmek kötü bir durum diyorum ve susuyorum. 😬

Siz benim gibi kopmayın. Derhal pozitif düşünmeye meyledin 😇
Gidin kendinize bi kahve falan yapın ...

Öyle tatlı, renkli enerji dolu bir görselin altına bunları yazmak evet çok da mutabık değil 😂😂😂
İdare edin ...

Kendinize iyi bakarken değer de verin. 🙃
Görüşmek üzere...

Sort:  

Tam gorunmuyor ama su fistikli olan cikolatayi cok severim😀

Ben anladım o çikolatayı ((: zira en çok onu sevdim ...

çikolata=mutluluk demek

Mutluluk = serotonin 😉

bugün ki ruh halimi anlattınız resmen, Arada depresif olmak güzel oluyor ama zamanında çıkmazsak işler kötü 😂 @thegossip

Tercuman olabilmek güzel...
Kesinlikle zamanında çıkmak lazım tüm mesele orada başlıyor 😁

kesinlikle 😁 @ thegossip

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59944.92
ETH 2307.28
USDT 1.00
SBD 2.48