Doğal ve Kırık Taşlar Hakkında

in #tr6 years ago

_20180619_172222.JPG

Dün takıcıların olduğu çarşıya gitmek gibi bir gaflette bulundum. Gaflet diyorum çünkü oldum olası takı hastası oldum ve bu durum maddi açıdan insanı zora sokuyor ((: almama gibi bir durum söz konusu bile olmadığı için ((:

_20180619_172249.JPG

Biraz bilgi vermek gerekirse yerkürenin bağrından kopup; mimaride, sanatta, özellikle de takı da çokça karşımıza çıkan bu taşlar gerek doğallığı, renkleri, geometrik şekilleri ve şemalleri ile insanda merak uyandırmıştır...

Her birinin etkileyici ve büyüsel anlamları olduğuna inanılır.
İnsan karakteri ve sağlığında büyük önem taşıdıkları varsayılır ...

Misal jasper enerji verir, akik huzur getirir, aytaşı kabusa iyi gelir gibi birsürü anlam içerirler...
İnanıp inanmamak kişiye kalmış...

Benim tercih etme sebebimse oldum olası kristalize oluşumlara karşı zaafımın olması, anlamları umurumda değil (:

_20180619_172327.JPG

Hepsini aynı anda takmak umarım sorun teşkil etmez 😎

Herşey gönlünüzce ...

Sort:  

güzel bir yazı olmuş fakat resimlerin kaynaklarını "source" veya "image source" olarak belirtmeniz sizin yararınıza olacaktır. aksi takdir de botlar tarafından uyarılabilir ve reputation score'unuz düşebilir.

Uyarı için teşekkür ederim ... Birde resimler tamamen kendi çekimim olsa bile mi 🙄 ?
Kendi çekimim dışında resim attığım 5 i geçmez...

rica ederim, sizin çekiminiz olursa problem olmaz ama yine de eklemekte fayda var, bot sonuçta bu, ne yapacağı belli olmaz :D

Kendi resimlerim dışındakilerde kaynak tabiki kullandım (: tekrar teşekkür ederim hatırlatma için.

rica ederim, iyi günler :)

Nasssıl güzelleerr 😍😍

Harflerin tekrar basılmasından anlaşılıyor çok beğenildiği 😄 hem de nassıll ((:

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48