Sort:  

Exclusive PROMO

Get 20 upvotes and 10 followers only for join the site.
The 20 upvotes worth 1SBD so why wait get it quickly before the campaign over.
CLICK HERE TO JOIN

Sahurda 5 - 6 bardak çay içmiştim ama yinede insan arıyor :)

İftardan Sonra 5 - 6 da çok bi iyi gidiyor (:

Çaysız olmuyor. İftar sonrası elimi bırakmayan dostum, çay bardağının kulpu ;)

((: şuanda uyguladığım (:

ben az önce görüştüm kendisi ile, neredesin sen yaw dedi :)
güldürdünüz beni...

((: biz buluştuk şükürler olsun ki 🙃

eskiden pek çay içmezdim ama iş ortamı nedeniyle alışkanlık oldu. ramazan ayı haricinde günde kaç bardak içtiğimi ben bile saymıyorum artık. ramazan ayında ise durumu mecburen frenledik.

Çaysız olmaz ki (: evet ramazan da biraz düşüş oluyor (:

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63