Bitcoin Cash Nedir ? [Cointurk 4. Projesi]

in #tr7 years ago

Screenshot_2018-01-09-14-35-20-805.jpeg

Bitcoin cash kullanıcılar için oluşturulmuş elektronik nakit gibi düşünebilirsiniz .

İlk olarak hayata çıkış tarihi 1 Ağustos 2017 olan bitcoin cash yeni olduğundan çok fazla bilinen kripto paralardan biri degil.

Bitcoinden üretilen bitcoin cash kendini daha fazla geliştirerek büyümüş ve bitcoinden tamamen ayrılmıştır .
Ve ayrı iki para birimi olarak işlem görmeye başlamıştır...

İlk etapta 175 Amerikan doları ile başlayan bitcoin cash ilk günlerinde artarak 465 dolars kadar yükselerek kullanıcılarına kar yapma olanağı sunmuştur. Kar yapan kullanıcılarin satmaya başlaması ile 300 dolara gerileyen bitcoin cash normal seyrinde devam ederek yerini korumayı sürdürüyor.

Benim yaptığım araştırmalar bu yönde idi.
Kullanıcılarına bol karlı günler diliyorum ...

Resim 1

Sort:  

bilgilendirme için teşekkürler arkadaşım. bu cash i bilmiyordum gerçekten :)

Tesekkur ederim. Ne mutlu bilgi verebilmiş isem.

Ben sizin paylaşımınızı oyladım, bana kalırsa birbirimizin proje yazılarını oylayalım birbirimize destek olalım, hepimiz kazanalım yoksa bizim paylaşımımızı gelipte oylayacak yok :))

Bana dönüş yapanlara kesinlikle dönüyorum oyladim lakin fazla oylama yaptigimdan bazen beklemem gerekiyor. Tesekkur ediyorum 😊

ne demek ben teşekkür ederim, böyle yaparsak sonuçta hepimiz kazanırız:))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59476.67
ETH 2299.07
USDT 1.00
SBD 2.48