Bir "Seçim Günü" Özeti

in #tr6 years ago (edited)

_20180624_211509.JPG

Şimdi size üç kere yapıp 9 kere pişman olduğum bir konudan bahsetmek istiyorum.
Malum bugün seçim vardı.
Nasıl bir gaflette bulunduysam sandık görevlisi olma olayını kabul etmiş bulundum öncesinde.

_20180624_211457.JPG

Dün vazgeçmek istedim ama kısmet olmadı hem tavuğun yumurtası misali son anda böyle bir karar almak saçmalıktı zaten ((:

Herneyse işte pazar gününün böyle geçeceğine mi yanmalı, sabahın köründe olay mahalinde bulunmak zorunda olmaya mı yanmalı, gece uyumadığıma mı, yoksa daha fenası sayımların ne kadar süreceğini bilmemeye mi yanmalı...

_20180624_211412.JPG

Bu günün içinde 410 kişiyle yüz göz olması var ki en berbatının ikincisi insanlara laf anlatabilme çabası ya da saçmalığı.. Dahası aç kalması var, çaysız kalması var daha daha fenası migrenin tutması var ki tuttu...
Zaten insanların kafası da bir hayli karışmış, kim niye nasıl nereye oy kullanacağını şaşırmış, anlatıyorsun anlamıyorlar, sıcak bir yandan, uykusuzluk beyninde zonk zonk zonkluyor üstelik dikkatli olman gereken bir pozisyondayken.

_20180624_211437.JPG

Birde buna sayıları eşleşmeyen ve eşleştirene kadar saymak zorunda kaldığımız -yani beynin iflasını gerçekleştiren olay gibi düşünün-, oy pusulaları eklenince kasvetli bir o kadar da çekilmesi bir hayli zor bir gün geçirmek zorunda kaldım...

Söyleyebileceğim tek şey çıkan sonuç her ne olursa olsun ülkemiz ve milletimiz için hayırlara vesile olsun.

Ve böyle bir görevde bulunmam son olmalı, son olsun...

Zaten diğer arkadaşlarla vedalaşırken bir daha görüşmemek üzere diye ayrıldık (:
Bana kalırsa bu ayrılığı da hak ettik. (: Zira Uzun bir süredir bugünki gibi yıprandığımı hatırlamıyorum... ⛔

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 25 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64886.88
ETH 3516.64
USDT 1.00
SBD 2.37