Bir Bilgisi Olan Var mı ?

in #tr6 years ago (edited)

image

Öncelikle lise yıllarından sonra kitap okumaya ara vermiştim hatta ara vermek değil de küsmek gibi... Ki kitap okumaya küsülecek bir neden niye bulunur bilmiyorum ama herkesin olur böyle mantıksız düşündüğü dönemler.

image

Ama biliyorum ki eğer güzel bir bağımlılık varsa dünya da o da kitaptır. Okumaktır. Bir kere başlayınca bırakma olabilitesi mümkün görünmeyen şeydir...

image

İstiyorum ki bütün kitaplar benim olsun. Hem de okuyabileyim hem de okuduğum tüm satırlar beynimde kalsın 😜.. Alın size bir tür doyumsuzluk örneği ((:

Hemde minimaliste tezat bir doyumsuzluk.

image

Uzattım biliyorum: Konuya geleyim kısaca Ankara'da bildiğiniz bir kütüphane, kitap kiralayan kütüphane bilgisi olan var mıdır? 🙂

image

Bu arada bilgilenmek isteyeninize kitap önerisinde de bulunmuş oldum inşallah kıymetini bilirsiniz kitapların 😄

Sort:  

Merhabalar, çok güzel bir blog hazırlamışsınız tebrik ediyorum. Küratör grubu olarak seçtiğimiz yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisinde, sizlerin de kazançlarınızı arttırmak için çalışmalarımız sürmektedir. Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini de eklenerseniz @kusadasi ve @try-market tarafından gönderiniz desteklenecektir :) Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69279.36
ETH 3870.43
USDT 1.00
SBD 3.73