Bankamatiksel - Aklıma Takılanlar 3

in #tr6 years ago

(:
IMG_20170326_151949.jpg

Bu bir bankamatik fotoğrafı değil evet ama bir bankamatikten daha fazlası. Çünkü burası bir banka
😎

Asıl konuya dönersem :
Bankamatikte beklerken önümdeki insan her zaman 10 dk dan fazla işlem yapıyor. Mario falan mı oynuyor ne, bilmiyorum.
Bir bankamatikte benim geçireceğim en uzun süre 2 dk.
Eğer biraz daha uzun işlem yapmışsam onda da muhtemelen para çekerken 50 lira ve katlarını değilde 70 lira falan çekmeye çalışmışımdır. Ya da para yatırırken bankamatik parayı tanıyamamıştır (:... Başka bir ihtimalim yok çünkü benim. Hatta bir makbuzun aramızda lafı bile olmaz diye almıyorum çoğu zaman. ((:

Mario da nerden açılıyor bilmiyorum.

Sevgiyle

Sort:  

Bir keresinde önümdeki kişi işlem yapıyordu tam ben bankamatik başına geçecekken arkadan bir genç hop girdi taktı kartını girdi şifreyi de ben öyle kalakaldım aldı parasını da gitti arkasından öylece bakakaldım bir şey de diyemedim :D .... Bir an görünmez mi oldum ki diye düşünmeye başlamıştım :))

Bankamatikte işi varmış gibi durmadın kesin 🤣

Katılıyorum söylediklerine bazen bankamatiklerin önünde saatlerini geçirenler var.Beni de şaşırtıyorlar.Bütün düğmelere basıyorlar.Kartı bir çıkarıp bir takıyorlar.Arkadakiler isyan.:)

Kesin oyun oynamaya çalışıyorlar (:

İş Bankası Ulus Şubesi değil mi burası?
:D

Evet orası. Ankara'nın da en eski binası olma özelliğini de taşıyormuş galiba .

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28