Aklıma Takılanlar 4 (Krallar) 👑

in #tr6 years ago (edited)

20180522_171524.jpg

Üstelik elimde ne kral resmi var ne de üzüm. Zaten ben kral olsaydım muhakkak şehri tepeden izleyebileceğim açık bir alan tercih ederdim veya gün boyu hamakta uyurdum 😏

Herneyse konuya döneyim ...

Krallar tüm gün ne yapıyorlardı ?
Aklımdaki kral görseli tahtta akşama kadar oturup tüm gün üzüm yiyen bi tipleme ...

Hatta salkımın ucundan tutup, havaya kaldırıp, hafif başını da yukarı doğrultup durmadan üzüm yiyen biri...

O üzümü yerken iki yanında iki kız da -artık ne yaprağıysa- devasa yaprakları sallayarak yelpaze etkisi yapıyorlar ... Kızların kolları da mutlaka yoruluyordur!

Bunları niye söylüyorum çünkü şuan gerçekten kral olasım var. Yoksa yorgunluktan bayılmak üzereyim.

Bu arada kralların aklımda böyle kalmasına sebep olanları da -muhtemelen TV'ler- burdan saygısızca anmam gerek kanımca 😬

İyi ki saçmalamak bedava 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99