Adem ile Havva " LA " Kitabından

in #tr6 years ago

IMG_20180424_154544_837.jpg

Merhabalar ...
Kitap okuma serime soluksuz devam ediyorum diyebilirim ...

Adem ile Havva'nın anlatıldığı nefis bir eser olmuş.
Anlatımının ağır olduğunu söyleyenler oldu ama ben hissetmedim bu ağırlığı ((:

Hatta akmamak nasıl suyun elinde değil ise öyle işte...
Öyle akıcı ...

DSC_2026.JPG

Oradaki çiçekte kadını temsilen ...
Hem güzel hem güzel kokulu hem gösterişli ve belki de bazısı için zehir, zararlı bir bitki bunu bilemeyiz ...
Ama kadın da böyle işte ...

Yani kadın ; Bir yanı melek kanadı, bir yanı şeytan ıslığı...

Kitabın içeriğinde geçen kadının yaratılmışlığı ile ilgii bir kısmı buraya aktarıyorum ve yazıma son veriyorum.

  • Hem tehlikeydi hem tehlikedeydi...
    Hem suç ortağıydı kadın hem suçun teşvikçisi hemde suçun ta kendisiydi ...

DSC_2018.JPG

📚

Sevgiyle ...

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 100.0% @onetin84 upgoat, thanks to @alkmaar
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 15.0% @blockops upgoat, thanks to @alkmaar
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Güzel bir blog hazırlamışsınız tebrikler :) Küratör grubu olarak seçtiğimiz yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisinde, sizlerin de kazançlarınızı arttırmak için çalışmalarımız sürmektedir. Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini eklediğiniz için teşekkür ederiz, @kusadasi ve @try-market tarafından gönderiniz desteklenecektir :) Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Nazan Bekiroğlu en beğendiğim yazarlardan. La kitabı da gerçekten harika. Size keyifli okumalar. Okumadıysanız İsimle Ateş Arasında kitabını da şiddetle tavsiye ederim.

Teşekkür ederim. Evet kitap çok güzel...
Okumadım ama mutlaka okumak istiyorum . Tavsiye içinde ayrıyeten teşekkürler ...

Elinize sağlık

Teşekkür ederim ...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66745.34
ETH 3326.92
USDT 1.00
SBD 2.71