Steemit hakkında (About Steemit)

in #tr7 years ago (edited)


Merhaba arkadaşlar, Steemit’i yeni kullanmaya başladım. Burada yaptığımız paylaşımları kimler görebiliyor. Paylaşımlarımızın daha fazla kişiye ulaşması için ne yapabiliriz? Derdim çok fazla kişinin yazımı beğenip bana para kazandırması değil. Yazılan yazıların burada insanlara ulaşıp ulaşmadığı konusunda endişelerim var. Anladığım kadarıyla belirli konularda çekilen video ve yazılara daha fazla rağbet var. Ben de bu alanlarda yazı ve video paylaşmak istemiyorum. Yazdığım yazıların görülme sayısına baktığımda çok az kişinin gördüğünü düşünüyorum. Daha fazla kişiye ulaşmak için ne yapabilirim? Beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim. Hoşça kalın…


Hello friends, I'm just starting to use Steemit. who can see what we share here. What can we do to get our shares to reach more people? I do not think so many people like my writing and make money for me. I have worries about whether the written texts reach people here. As far as I understand, there is more demand for videos and texts taken on certain topics. I do not want to share texts and videos in these areas. When I look at the number of writings I see, I think few people see it. What can I do to reach more people? If you will let me know about this, please. Goodbye…


Sort:  

Botlar var bu botlara belli bir ücret göndererek yazınızı oylatiyorsunuz ve yazınız eklediğiniz kategorilerde önlere taşınıyor. Ve daha çok kişiye ulaşıyorsunuz. Hem botlar hemde siz kazanıyorsunuz. @minnowbooster botu var birde @anadolu var sbd transferi ile yazılarınızı oylatabilirsiniz. Birkac boyle botlar var. Steemit te hızlı büyümek için bot kullanmanın büyük faydası var. Hemde itibar puanınız hızlı yükselir.

bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.