Sort:  

Teşekkürler. Az önce ben de senin komplo teorilerini okudum. Keyif pinponu gibi oldu :)

Hocam aslında daha geniş çaplı daha lezzetli daha da akıcı yazasım var ama maalesef ne zamanım var nede yeterli türkçem. Türkçe yazılarımı paylaşırken böyle ezik, dökük bir halde alel acele yazıyorum. Sizin gibi türkçe yazabilmek istiyorum ama daha en az 50 fırın dolusu türkçe kitap okumam gerekiyor. O bile yetmez. Bu sebepten dolayı tr etiketi altında paylaşımlarımda kendimi ifade edemiyorum. Ama almancada üniversite Professorları ile saatlerce konuşabilirim ama bir saniye bile konuşmamdan yabancı olduğumu anlayamazlar. Aksanım hiç yok. Hani Düşünürken insan bir dilde düşünür ya, ben düşünürken düşüncelerim almanca. Bu yüzden ve düşüncelerim almanca olduğundan türkçe ye cevirmesi zor oluyor. Türkiyede bir belediye binasina gidip ve birkaç Bürokratik birşeyler yapmaya çalıştığımda kendimi çok mal hissediyorum ama avusturyalı lise öğrencilerin almanca derslerini yapıp para kazanmak ist für mich so leicht wie Lego spielen. Uzun mevzu, başka zaman gerekirse daha derin anlatırım.

Posted using Partiko Android

Üstadım yazdığın bu yorum gayet akıcı, sıkıntı yok. tamam bi @sudefteri, bi @muratkbesiroglu değil ama zaten bir kaç istisna dışında hiç birimiz onlar kadar değiliz.
Bu akıcılıkta yazamayan/konuşamayan fakat köşe yazarı hatta prof. diye gezinen insanlar bu memlekette..

estağfirullah, teveccüh buyurmuşsunuz🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60500.53
ETH 2341.18
USDT 1.00
SBD 2.53