You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dedem hacı olmaya gidiyor. (Bende hacı torunu olarak kendime dikkat etmem gerekiyormuş)..

in #tr6 years ago

Deden güngörmüş birine benziyor, hemde çok sempatik görünen bir tipitip😀. İşine karışmak gibi olmasın emme, bence annen haklı. Yaptırdığın dövmeler ne işe yaradı da daha da yaptırmak isteyorsun? Bak, bundan kelli yapmayajason ellam, çünkü sen gayri hacı toruni sün. Hadi allah hayırlısı ile gidip gelmesini nasip etsun dedene.
🕌🕋

Posted using Partiko Android

Sort:  

Amin:) bilmiyorum seviyorum sanırım. Bi makına alıp esnaf olmak istiyorum tükkanın adını da hatice tattoo koycam 😂😂 keşke bu ismi bana verirlerken taşıyabilir miyim acaba diye düşünselerdş 😂😂 bu arada mersin şivesş yapman gerekiyordu. Karadeniz şivesşyle olmadı 😂😂

Ben bukadar şive yazmak için kendimi parçaladım. Ben ne anlarım mersin şivesini😟. Dükkan aç isminide: "sen dövme ben döverim hacı torunu hatce" koy. Kendini dövme hacıtorunu başkalarını hunharca dövebilirsin. 🤣🤣

Posted using Partiko Android

😂😂😂 ahahaha orjinal olurmuş..

Olmammı. Hee bu arada ben istanbul da yım, benim bal nirde?🤔

Ben yarın antalyaya gidicem ordan kargolicam sana olmaz mı. Kaç kilo istiyorsun?? 😅

Fiyatına ve kalitelisine ba(ğ)lı😁. Hem şimdi olmaz çünkü otelde kalıyorum. Eğer otele bal yollatırsam burda çalışanlar pis dumura uğrar bal geldiğini görürlerse. 9. Ayda sakarya ya gelicem ozaman yollatıcam sana 😉

Posted using Partiko Android

Orjinal bal oldugunu sölememe gerek yok herhalde 😂 biz degil arılar yapıyo😂 o zaman biraz daha bekle babam burdan bodrum a götürcek arıları çam balı yapsın diye. Sana çam balından göndereyim

Ya şöyle yapsak. Eğer mümkünse bana 3 kavanoz çeşitli ballardan yollarsın. Hepsinin tadına bakmış olurum.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66066.52
ETH 3291.81
USDT 1.00
SBD 2.70