3 Steem ödüllü Tahmin yarismasi

in #tr5 years ago


Source:

Selam Arkadaslar,

Yine @thales7 ve yine bir yarisma ve yine 3 Steem kazanma sansi.
Bu yarismada sizden bilmek istedigim 07.01.2019 Pazartesi günü saat 12:00 'de (GMT) Dash in kac Dolar olucagi. Dash in fiyatini herzamanki gibi Coinmarketcap den alicam. Baska yerlerdeki Fiyatlara bakmayacagim. Yarismaya herkes katilabilir.

Yarismanin kurallari:

  1. Bu post a oy vermek
  2. Tahmin ettiginiz Dash Fiyatini yorum olarak bu post'un altina yazmak.
  3. Sadece ilk yaptiginiz Tahmin gecerli olacak.
  4. Tahmininiz su formatta olmasi gerekiyor: xx.xx (Mesela: 85.56 $)
  5. Son tahmin 07.01.2019 Pazartesi Saat 06:00 (GMT) kabul edilecek, daha sonraki tahminler kabul edilmeyecek.
  6. Sizden önce yapilan tahminin aynisini yapmak yasaktir. Ilk tahmini yapanin yorumu gecerli olacak. Digerleri kayida alinmayacak. Sizden önce yapilan tahminlere bir göz atarsaniz yararli olur.
  7. Dash Fiyatina en yakin olan 3 Steem kazanacak.

Bu Postu resteem yaparsaniz yarismaya katilan sayisi daha da cogalir ama tabiki yapmak zorunda deyilsiniz.
Haydi ozaman baslasin yarismamiz ve gelsin buralara biraz daha heyecan. Simdiden tüm katilanlara bol sans dilerim.

Dash in su an ki fiyati: 81.30 $

Bildschirmfoto von 2019-01-04 13-40-39.png

Sevgiyle kalin @thales7

Sort:  

Benim tahminim de 82.27$

Tahmininiz not alınmıştır. Bol şans.

Posted using Partiko Android

Benim tahminim 83.50$

Tahmininiz not alınmıştır. Bol şans.

Posted using Partiko Android

Şuanda en yakın seninkisi

!popcorn

85,36 tahminim. Hocam sıradaki bchsv olsun bence çok dalgalı:)

Sen kazandın sayılır))

Posted using Partiko Android

Ama sen kazandın:)

beklemiyordum))

Nasip kısmet diyelim 😉

Seni mi kıracam, birdahaki bchsv olsun ozaman.

Posted using Partiko Android

Kralsin, hocam😅

Dein Tipp wurde notiert. In Zukunft bitte positivere Tipps abgeben😉😉

Posted using Partiko Android

Werd’s versuchen 👍

Posted using Partiko iOS

$80.09 USD ile sahalarda ben de varım diye boy gösteriyorum. :)

Tahmininiz not alınmıştır. Dash benim aldığım fiyata(240$ 😭) gelirse, o çim/halı/kum sahalara bende boy göstermeye gelicem 🤣.

Posted using Partiko Android

😁😁 inşallah diyelim. Kripto piyasası kendine gelirse, tüm sahalar bizimdir :))

Posted using Partiko Android

Ben 92.41 diyorum. Katılan herkese başarılar diliyorum ve
Sevgili @thales7 eğer iznin olursa da 2.ye 2 Steem, 3. olan kişiye de 1 Steem ben hediye etmek isterim.

@maonx tahmininiz not alınmıştır. Bence çok iyi bir fikir. Eğer fikrinizi deyiştirmezseniz yarışmanın kazanını belirlediğimde Post da sizin yorumunuza da eklerim. Teşekkürler.

Posted using Partiko Android

Tamam hocam. Teşekkür ederim:)

82.49$ tamamen sallama :)

Tahmininiz not alınmıştır. Bol şans.
Hocam bu aralar piyasayı tahmin etmek neredeyse imkansız, bu durumda en iyisi sallamak. Ama iyi salladınız sanırım. 🤣🤣

Posted using Partiko Android

84.80 diyorum. sevgiler, bol şans herkese.

Tahmininiz not alınmıştır. Bol şans.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60924.19
ETH 3382.45
USDT 1.00
SBD 2.54