5 SBD ödüllü yarisma | Ben evleniyorum

in #tr6 years ago

accessory-anniversary-band-265856.jpg
Source:

Selam Arkadaslar,

bu yarismayi düzenlesemmi düzenlemesemmi diye uzun süre düsündüm cünkü burdan cikacak sonucun benim icin cok önemli oldugunu söylemem gerekiyor. Bazi Discord kanallarinda yarisma hakkinda birkac kisiye danistim nasil yapariz diye, bazilari cikip "Bunun yeri burasi deyil" kimileri de "Kimsenin paraya ihtiyaci yok, sen ne demek istiyorsun" gibi cümleler kurarak kalbimi kirdilar. Bundan sebep uzun süre düsündüm acaba haklilar mi diye. Sagolsun bazi arkadaslar ise hemen yardimci olmak istediler "Hocam yarisma düzenlemene gerek yok, sen nasil bir sey istiyorsun bize söyle biz sana yardimci oluruz" dediler kimileri ise "Hocam sen iste,biz hallederiz dediler". Iyi niyetlerinden dolayi bu arkadaslara buradan kalpten tesekkürlerimi iletmek istiyorum, cahil cevaplar vererek kalbimi kiran arkadaslara da sunu söylemek istiyorum, steemit in neyin yeri olup olmadigina birakin buradaki topluluk karar versin ve "Kimsenin paraya ihtiyaci yok" diyen arkadasa da kimin neye ihtiyaci olduguna sen mi karar vereceksin yada paraya ihtiyacin yoksa neden steemit de zamanini harciyorsun demek istiyorum. Bana yardimci olmak isteyen arkadaslarin söylediklerini dinleyerek bu yarismayi yinede düzenlemek istedim. Neyse fazla uzatmayalim da asil konuya gelelim.

Ben, Allahin izniyle, pek yakinda evleniyorum. Darisi tüm asiklarin ve bekarlarin basina. Uzun süredir dügün davetiyesine yazilacak yaziyi aramaktayim. Klasik dügün davetiyelerinde okudugumuz yazilar beni cok rahatsiz ediyor, hic gercekci gelmiyor nedense. Bir süre kendim yazmayi denedim ama maalesef icimde bir Nazim Hikmet olmadiginin farkina vardim. Uzun süredir yurt disinda yasadigim icin de türkceme fazla güvenemedim, gerci türkiyede yasayanlarin cogunun da türkceye gercekten hakim olmadiklarini gördüm, ama steemit de takip ettigim bir cok yazarin mükemmel yazilarini okudukca, benim beklentilerimin en iyi sonucunu burdan bulacagima eminim. Bu yüzden bu yarismayi düzenlemek istedim. Sizlerden dügün davetiyesine yazdirmak istedigim yaziyi istiycem, bu nekadar dogrudur hala emin deyilim, ama herhangi bir internet sayfasindan yada klasik dügün davetiyelerinden alinan bir yazidan daha iyi olucagina emin oldugum icin bu yarismayi düzenliyorum.

Bu yarismaya mutlaka katilmalarini istedigim arkadaslar sunlar:

@tahirozgen
@murattatar
@edebiyat
@doctorbishop
@baycan
@queqtra
@pafulim
@sahinadm
@damla
@sudefteri
@muratkbesiroglu
@baycan
@avina
@emotionalsea
@kabasakal
@mozer
@maonx
@kagantrky
@love-life
@quraturk
@batuhoca
@akineton

burada takip ettigim ama ismini yazamadigim arkadaslardan özür dilerim. Sizler yinede katilirsaniz cok sevinirim. Acele edin fazla vaktimiz yok.

Dügün davetiyesinde yazilacak yazinin su konularla alakasi olmasi gerekiyor:

Sakarya, Aksaray, Ask, Sevgi, Din, Mutluluk,Beraberlik, Misafirler, Aileler bilmem neler olsun, Duymak yada Kulak la alakali mutlaka olmasi gerekiyor, cünkü daha önceki yazimda belirttigim gibi esim duyma engelliydi ve bunun davetiyede yer almasi mutlaka gerekiyor. Gerisi size kalmis, ister komik, ister duygusal, ister siirsel, ister manevi anlamli olabilir, yada hepsinin karisimi, yada sizin akliniza ne geldiyse oda olabilir, yeterki güzel ve özel olsun. isimlerimizi de katabilirisiniz (Ibrahim, Fatmana)

Bu yarismada birinciyi ben secicem. Yazilan yazi davetiye basilacak kadar hosuma gitmese bile yinede en begendigim yazinin yazarina 5 SBD benim tarafimdan gönderilecek. Yaziyi bu postumun altina yorum olarak birakmaniz gerekiyor. Bu yaziya verilen oylardan kazancimin tümü @edebiyat a gönderilecek, ki sizlere ilerde bir güzellik olarak geriye dönsün. Yarismanin süresi simdilik yok, ama dedigim gibi acelemiz var, güzel yazilarinizi bekliyoruz. Simdiden hepinize cok tesekkür ederim.

Yazim biraz aceleye geldi, bu yüzden fazla detayli yazamadim, kusura bakmayin. Hepiniz Allaha emanet olun.

Sort:  

Öncelikler hayırlı olsun, tebrik ederim. Zor ve hassas bir istekte bulunmuşsun, pek becerebildiğimi sanmıyorum ama aşağıya karaladım birşeyler;


Ey Ahali,
Herkeslere haber eyleyin!
İbrahim, sesini duyuramadığı Fatmana'nın sonunda gönlünü çaldı
Bunun sonucu olarak;
Biz;

İbrahim ve Fatmana;
Sakarya'dan Aksaray'a Ailelerimiz ve misafirlerimizle
Büyük bir mutluluk tablosu oluşturmak için biraraya geliyoruz!
Bir sevgi medeniyeti peşinde koşan dinimize uygun olarak,
Aşkımızı resmi olarak da ilan ediyoruz.

BİR DÜNYA KURUYORUZ, BAŞKENTİ SEVGİ OLAN...
Sen dünyayı duyma, ben senden başkasını görmeyeyim,
Boş verelim herşeyi, zamanı kalbimizde donduralım,
Her günü seninle yaşayıp, son nefesimi yanında vereyim,
Masum gülüşlü çocuğun gamzelerine sevgimizi konduralım...

Diye bilmişti delikanlı (İbrahim),
rüyalarında ki kızın (Fatmana) gözlerinin içine bakarak. Genç kızın belkide duymayı istediği tek an o cümlelerin kurulduğu zamandı. İki damla gözyaşının arasından titrek ve bir o kadar mutlu bir EVET çıkabilmişti sadece. Biri Aksaray'dan diğeri Sakarya'dan kanatlanıp bu yaban yurdunda karşılaşan iki sevgi kelebeği gibiydiler artık. Ailelerin bu mutlu beraberlik için bir araya gelerek "Allah'ın emri, Peygamberin kavliyle" istemesinin ardından, mutlu bir yuva için hayatlarını (düğün tarihinde) birleştirmeye karar verdiler. Siz değerli misafirleri de sevinçlerine ortak olmanız için bu mutlu günlerinde yanlarında görmeyi çok arzu ediyorlar.

Davetiyeye davet almak ilk defa başıma geldi güzel ve bir o kadar garip bir duygu, öncelikle bu konuda yardım edebilecek olmamı düşündüğün için sana çok teşekkür ederim ve bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Umarım yukarıdaki yazı bir nebze olsun yardımcı ve ya fikir veren bir yazı olur.

İki farklı hayatın tek bir hayatta birleşmesine tanık olmak için sizleri de aramızda görmek isteriz. Biz bugün birbirimizin gözü kulağı olmak için yemin edeceğiz kalplerimiz tek atacak yeni kalpler yaratmak için sizlerde bugünümüzde bizlerin sevgisine şahitlik etmek isterseniz sizleri ..... bekleriz

Posted using Partiko iOS

Gördüğüm kadarıyla tanışma hikayeleri genelde seviliyor..
Tanışma hikayenizi tam bilmediğim için tamamen atıyorum.. gerçek tanışmanızı hikayeleştirip davetiye yapmak, "düğünümüze bekleriz" yazmaktan daha güzel olabilir..

davetiye.png

Biraz kısaltılabilir tabi.. ama sanırım fikir verebilir ;)

Hocam tanışmamız iş yerinde oldu,üniversiteden çıkıp köşeyi dönerken birbirimize çarpıp kitaplarımız yerlere düşmedi yani 😂. O beni 3 gün boyunca avusturyalı sanmış ta ki ben Türk olduğumu kanıtlamak için bir kaç kelime türkçe konuşana kadar, hepsi bu yani.

Posted using Partiko Android

Ama hikayelestirmek güzel bir fikir

Tebrik ediyorum. Bir ömür mutluluklar diliyorum.

Capture+_2018-11-02-00-05-32~2.png

Tşk ederim,allah razı olsun.

Posted using Partiko Android

Hocam çok teşekkür ederim beni de bu listede duyurduğunuz için, ama çok güzel yazan arkadaşlar olmuş. Bu konuda onlar kadar başarılı olamayacağımı düşünüyorum ama gene de bir süre düşüneceğim bunu. Eğer aklıma bir şeyler gelirse burada da paylaşırım. Bu arada her daim mutlu olmanız dileğiyle tebrik ederim :)

Ben Teşekkür ederim hocam. Zorlamayla olmuyor zaten, zamanınız olursa ve aklınıza bir iki güzel satır düşerse yazarsınız, yoksa da canınız sağolsun, iyi niyetiniz ve mutluluk dilekleriniz de yeterli olur.

Posted using Partiko Android

Merhaba,
Öncelikle birlikteliğinizle açılan mutluluk kapılarınızın hiç kapanmamasını dilerim. Sonrasında bir şeyler karalamaya çalıştım ama benden bir şey çıkmadı. Fakat, eşinizin duyma engelini okuduğumda Mert Fırat'ın Başka Dilde Aşk filmi geldi hemen aklıma. İzlemediyseniz önermek isterim. Belki esin kaynağı olabilir yazınız için.
Sevgiler...

Çok teşekkür ederim.👍🏿

Posted using Partiko Android

bilmediler asla mutluluk nedir hiç kimseler
içmediler asla suyundan kalplerinin

duymadılar asla sesimizi
biz de duymadık ve bilmedik çünkü;

şimdi ise gün öğretmek günüdür
gün doldurmak günüdür
içi boş sevmeleri asırlardır süregelen

Kendi düğün davetiyeme yazdığım bir dörtlüktü aslında. Size biraz uyarlayıp paylaşmak istedim.

Tebrik ederim. :)

Öncelikle tebrik ederim 😃
Allah tamamına rrdirsin inşallah. Bence çok güzel düşünmüşsünüz. Davetiye konusunda güzel katılımlar olmuş hepsi gerçekten çok güzel. Ben de bir davetiye hazırlayacağım. Allah mutlu etsin bir ömür 👏

Sevgili dostlar...
Misafirlerimiz ve değerli ailelerimiz...
Sakarya 'dan Aksaray'a kalplerimizin sesini duyduk da geldik nikah salonuna,
Duysun kulaklar hissetsin aşkımızı tüm kalpler.
Fatmana ile güzel mücadelemizde mutlu sona doğru ilerlerken,
Kutsal evlilik antını içeceğiz, sizlerin de mutluluğumuza şahit olmanızı Allah'tan dualarla isteriz.

Teşekkür ederim👍

Posted using Partiko Android

öncelikle tebrik ederim, hayırlı olsun mutluluklar dilerim bir ömür boyu..
güzel sözler gelirse aklıma yazacağım mutlaka :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62