3 Steem ödüllü Tahmin yarismasi sonuclari

in #tr6 years ago


Source:

Selam Arkadaslar,

4 Gün önce düzenledigim Monero Fiyatini tahmin etme yarismasinin sonuclarini acikliyorum.

Bu yarismamiza sadece 7 kisi katildi. Niye bukadar az kisi katiliyor onu da tam anlamis deyilim, ama belki insanlarin zamanini harcayacak baska seyler de vardir.

Görüldügü gibi Coinmarketcap.com'da 22.12.2018 Cumartesi günü saat 12:00 'de (GMT) Monero'nun Fiyati 51.91 Dolar olarak kayda gecti.

Screenshot_20181222-120314.png

Monero Fiyatina en uzak olanlardan baslayarak en yakin tahmine dogru siralama söyle oldu:

7.@yasayanoluler Tahmin: 40.00 $ Fark: 11.91
6.@baycan Tahmin: 60.60 $ Fark: 08.69
5.@hatefenev Tahmin: 41.12 $ Fark: 04.79
4.@maonx Tahmin: 54.22 $ Fark: 02.31
3.@queqtra Tahmin: 50.02 $ Fark: 01.89
2.@tahirozgen Tahmin: 53.59 $ Fark: 01.68
1.@white-star Tahmin: 51.32 $ Fark: 00.59

Görüldügü gibi bu yarismayi da yine @white-star kazandi. Bu arkadas nasil oluyor da bu kadar iyi tahminler yapiyor bende anlamis deyilim. Belki'de @baycan 'in sihirli küresini tamire aldigi icin olabilir, duydumki hala geriye de vermemis. :=)
Cryptolarla hic alakasi yok ve Steemit'e üye olsun diye onu tehdit'ler le ben zorladim. Iki seneden beri ona Cryptolardan bahsediyorum ama fazla ilgisini cekmedi nedense yarismalari kazandikca ve benim ona günlük Cryptolardan bahsetmem den dolayi artk kendisi bile bazi Cryptolara yatirim yapmayi düsünüyor. Düzenledigim yarisma biraz ise yaradi ve Crypto piyasasina ilgi duyan ve yatirim yapmaya hazirlanan birini daha kazanmis olduk. Tabi iyimi yaptik yada kötü mü yaptik bunu zaman gösterecek. Bugün kendisini pis gaza getirmis oldum galiba, Bitcoin 2500 Dolar'a düserse ortak bir tane Bitcoin alalim dedi. Cok da uyanik cikti bakiyorum, benim 9.000-12.000 Dolar arasi bitcoin aldigimi düsündügümde kendi kendime:" Ulan bu adam Cryptolarla hic alakasi olmazken benden uyanik cikti!" diye düsündüm. Burada uyanik kelimesi bana biraz ters geldi, bizden daha sansli desem yeridir. Sansli demenin de hic yeri deyil sanirim, 2500 $ da almis olsak ve Bitcoin 1000 $'a düserse( ki hepimizin bildigi gibi düsebilir) ozaman baskalari sansli ve uyanik olmus olur. Neyse fazla lafi esnetmeye gerek yok, siz nedemek istedigimi anladiniz. Uzun süredir bu Cryptolarin icinde olanlar ne demek istedigimi daha da iyi anlamistir. Simdilik benden bukadar.

Bildschirmfoto von 2018-12-22 21-25-24.png

Sevgiyle kalin.
@thales7

Sort:  

İstikrarımı bozmamışım. Geçen seferki yarışmada da 4. sıradaydım:)
Tebrik ederim @white-star.

Bir hafta da doları sorsanız @thales7. @white-star da 4 falan dese belki düşer. Malum her tahmini tutuyor:)

😀😀😂😂
Bizim ülkemizin ekonomik durumu @white-star 'a kaldıysa,bu yakında fena toslarız anlamına gelir.

Posted using Partiko Android

😀😀😂😂
Bizim ülkemizin ekonomik durumu @white-star 'a kaldıysa,bu yakında fena toslarız anlamına gelir.

Posted using Partiko Android

Emeklerine sağlık hocam. Ben aşırı yoğun olduğumdan katılamıyorum, biliyorsun... Yoksa çok fena tahminler yapabilirim ve her zaman birinci olurum. Öyle bir birinci olurum ki birinci olurum yani... :D

Birinci olmak bazen yağmur damlaları arasında en sert düşen olmak gibidir. Ya da ona benzer bir şey işte.

@edebiyat yoğun olduğunuzu biliyorum hocam, steemit' de bazı projelerle ilgilendiginiz ve desteklediğinizi de gördüm ve bundan dolayı size ayrıca saygı duyuyorum. Yakın zamanda inşallah benim de projelerinize ufak bir katkım olacak. Siz yine de arada bir tahmin yapmayı ihmal etmeyin, bakarsınız ilk yağmur damlası sizin tahmininiz olarak blockchain e düşer ve ortamı serinletir😉 kolay gelsin ve başarılar.

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim hocam. Her şey gönlünce olsun.

Allaaa allaaaaa, halbuki ben olacağı söylemiştim ama olmamış. Olacakların da olmadığı günler yaşıyoruz resmen, hayra alamet değil 😜😁😁

Posted using Partiko Android

Congratulations @thales7! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 800 replies. Your next target is to reach 900 replies.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - Send a gift to to your friends

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63