You are viewing a single comment's thread from:

RE: @anadolu'nun Steemit Macerası

in #tr6 years ago

Hocam para kazanma konusundaki dürüstçe yazmış olduğunuz makale on numara olmuştur. Geçenlerde arkadaşın birisi ile bu konuda hafiften atıştık. Kardeşimiz bana para için burada olunmaz para için burada olanı anlayamıyorum v.b satırlar yazdı. Bende ona benim ilk olarak para ikinci olarak diğer etkenler olarak burada bulunduğumu söyledim. Maval okuma devrini kapatmak için çok çabalıyorum. Nedense bizim milletimizde '' para '' kelimesi terim olarak ( kötü , gereksiz , önemsiz , boş işler , önemi yok , mühim olan insanlık ) ve buna benzer MAVAL içeren çağrışımlar içeriyor. Hatta çoğumuz burada para için olduğumuzu saklama ve göstermeme için kendimize anlamsız ve gereksiz maskeler takıp içi boş bişeyler yazmaya çalışıyoruz. Allah aşkına ne gerek var sanki... Bir insan cebinde para olmadan hayattan ne kadar zevk alabiliyor. Madem bunu hepimiz biliyoruzda neden öyle gibi davranmıyoruz. Toplum olarak büyülenmiş ve karartılmış zihniyetimizi açmamız şart....

Sort:  

Yorum için teşekkür ederim hocam. Saklamaya gerek yok ikinci planda bulunduranlar olsa da hepimiz az çok para kazanmak için bulunuyoruz burada. Ben blog yazmayı seviyorum örneğin. Sevdiğim işten para da kazanınca kazan dibi oluyor :)

Hayattan zevk aldığımız veya hayattan mutlu olduğumuz etkinlikler vb hepimizde farklı farklıdır hocam. Şuna adım kadar eminimki biz mutlu olursak tanrıda mutlu oluyor. Para mutluluğa giden yolda kaçıncı sırada olur ?? Bu durum her kişide değişir ama bende oldukça üst sıralarda yer alıyor...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57912.63
ETH 2348.79
USDT 1.00
SBD 2.37