Benim için hayat o gün başladı... #3

in #tr7 years ago

Bu yaşadıklarımdan sonrasındaki 10 yılımı anlatmak istemiyorum.Çok sıradandı 4 kardeş aynı evde anne ve baba olmadan onlar varmış gibi yaşanan güzel bir hayattı benim için. 15 yaşında evi terk ettim... Kendimi fazlalık hissetmeye başldım.Çünkü hepsi evlendi yuvalarını kurdu hepsi ayrı ayrı kendi aile lerini buldu.Benim artık onların evlerinde bana göre yer yoktu ama onlar her zaman beni yanlarında istedi. Yapamadım olmuyo yani insan kendini yaşadığı yerde rahat huzurlu hissetmeli ve bende çıktım kendi hayatımı kurdum.15 yaşında bir çocuk tek başına neler yapabilir? Bence herşeyi yapabilir iyi veya kötü. Taksimde nevizadenin bir arka sokağında çatı katı bir ev tuttum 1+1 çok şeker bir evdi. Bu arada o zamanlar rap müzikle uğraşıyodum rap yapıyodum beat ler hazırlıyodum amatörce.Ve benim tek hayalim büyük bir rapçi olmaktı :) Evimin bir odasını stüdyo ya çevirmeye karar verdim ve yaptım 16.000 tl değerinde ekipmanlar aldım. Yalıtımı kabini,masası,sandalyesi,bigisayarı herşey 25.000 tl para harcadım.Ve piyasaya güzel bir giriş yaptım.Taksimde ilk sadece rap kayıtları için açılan bir stüdyo vardı dikkatler üstümde herşey mükemmel.Amatör olarak rap müzikle uğraşan 16 üyem vardı. Rap müzikte isim yapmış piyasa isimlerinden 8 kişinin kayıtlarını alıyodum.Benim sayemde ünlü olan 5 kişi vardı şuan hala piyasada ismi olan aktif olarak rap yapan 3 kişi var. Ve bunların çoğu abi dediğim yaş olarak benden baya büyük insanlardı :)Şimdi diyosunuzki 15 yaşında bir çocuk bu kadar parayı nerden buldu? Onca isimle nasıl çalıştı? 15 yaşındaki bir çocuğa nasıl sadık oldu onca insan. Sence nasıl oldu ?

Sort:  

15 yaş tehlikeli bir dönem. Tek düşünebildiğim verilmiş sadakanız varmış. Dünya çok kötü bir yer.

Benimkisi anne bakışı:)

Mücadeleci ve güzel bir ruh gördüm umarim baba parasi degildir 😁

Congratulations @taskafa34! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @taskafa34! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60111.17
ETH 2322.86
USDT 1.00
SBD 2.53