Zekanın Girişimciliğe Etkisi...

in #tr7 years ago (edited)

Herşey karşılaştığı ilanı dikkatli bir şekilde okuması ile başladı. İnşaat mühendisi olan namı diğer Puding Adam bir alışveriş sırasında dondurulmuş gıdaların promosyonunun gıdadan daha değerki olduğunu keşfeder.


Source

Herbiri 50 mil eden pudinglerden 12150 adet alır.Toplamda yaptığı 3140 dolar harcamanın da dikkat çekmemesi için yardım kuruluşlarına katkı için yapıldığını belirtir.

Aynı ay içinde kupınlar kayıt edilirse iki jatı değer kazanacağını gören Puding Adam yine bir yardım kuruluşuna pudinlerin içi karşılığında kuponları ayırttırır.

Söz verildiği gibi1milyon 253 bin mil ödülünü alır. Kısaca uçuşlarda Gold üyelik kazanır. Defalarca seyyahat etmesine rağmen halen ömür boyu yetecek hakkı bulunmaktadır.


Source

Bugünde sizlere zekasını kullanarak güzel bir girişimcilik örneği gösteren bir kişinin hikayesini paylaştım.

Bulunduğumuz Steem ortamı neden sizin içinde benzer bir başarı hikayesi barındırmasın?

Sort:  

Çok güzel bir örnek:)

Teşekkür ederim...

Bencede sonuna kadar hakediyor...

Yazınız günün yazısı olarak seçilmiştir.
https://steemit.com/tr/@steemit-turk/guenuen-yazilari-2
TEBRİKLER !

Çabalarınızı takdir ediyorum. Bende sizi tebrik ediyorum...

Bu Puding adam zeki, hin vs. olabilir ama pek girişimci değil sanki...
Ama adamın harika bir mantık oluşturduğunu da engellemez :D

Kesinlikle zaten fırsatları görüp değerlendirmek lazımdır

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 55290.41
ETH 2357.13
USDT 1.00
SBD 2.32