Yolculuk Var Sılayı Rahime...

in #tr6 years ago

Bugün heyecanla erkenden uyandım. Uzun bir aradan sonra yine Türkiye'ye anavatana yolculuğum vardı.

P_20180303_091518_BF.jpg

Trafik yok denecek kadar azdı ve soğuk karla kaplı yollardan hızlıca havalimanına ulaştım.

Çok ilginçtirki kontroller görmeyeli katılaşmış insanlar ayakkabılarına kadar aranır olmuş pasaport kontrollerinde.

Son olarak İstanbula indiğimizde hava yağmurlu ve kapalıydı. Hava bile sanki durma transit yoluna devam et diyor gibiydi. Bende öyle yaptım. Şuan İzmir uçağımı bekliyorum. Nasipse sizlere yarın İzmir resimleri ile bir post hazırlarım.

Ne demiş eskiler yolcu yolunda gerek. Bir sonraki yazımızda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

iyi yolculuklar gokyuzunden resm atin😊

Artık gezdiğim yerleri atarım ikinci uçakta kalkıyor...

Yurda hoş geldiniz.

Teşekkürler...

Hoşgeldin Kosova fatihi;

Hoşgeldin evine, yurduna, vatanına, anakaraya (Ankara değil) ve de İstanbul'a... 😊😉

Teşekkürler hala yollardayım bu arada :]

Hoş geldin abi :)

Hoşbulduk @bozgun sağolasın...

Hangi ülkedesiniz iş gereği mi yoksa orada mı yaşıyorsunuz. Bende hep başka bir ülkede yaşabilirmiyim diye kendi kendime soruyorum sonra olmaz diyorum :) vatan bir başka bencede.

İş gereği ama özel sebeplede çıkıp yaşayabilirsiniz. Denemenizi tavsiye ederim...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64647.65
ETH 3473.91
USDT 1.00
SBD 2.50