Yazılar İçin Tavsiyeler

in #tr6 years ago

Okunan yazılar yazıp insanların yazılarını oylamasını isteyen arkadaşlara nacizane birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum. Malumunuz uzun zamandır sistemdeyim ve en azından kendi çapımda bazı çözümlemeler yapmışlığım oldu. Bot konularına girmeyi düşünmüyorum bu yazımda. Çünkü bu aralar tavsiye verip riskinize ortak olmak istemem.


Photo


İlk olarak kafanızda bir yada birkaç alan belirleyin ve oalanlarda sevdiğiniz konuların üzerine gidin. Zira sizin sevmediğinizi insanların sevmesini beklemek çokta doğru bir davranış olmaz.


Konuyu belirledikten sonra yazınızı kategorilere ayırınız. Bu sayede parça parça yazarak en sonunda bir bütün haline getirebilirsiniz. Hem kolay hemde parçalardan bağımsız bir şekilde yazabilirisniz.


Photo


İnsanların yazılarınızı takip etmesini istiyorsanız devamlı paylaşım yapın. Ünlenmiş youtuberler da hep bu şekilde devamlılık sayesinde ünlü olmuşlardır. Ara ara paylaşım yaparak bu tür takip olayını kazanamazsınız.


Ana hedefinize para kazanmayı koymayınız. Zira bu platformda para kazanmak için zaten çeşitli platformlar mevcut. Onlara giderek bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Yazı işinde ilk hedefiniz yaptığınız işi sevmek ve sevdirmek olmalı.


Photo


Tekrar tekrar son olarak belitmek istiyorum. Mutlaka sevdiğiniz bir iş olsun bu yapacaklarınız. Yoksa ne yaparsak yapalım başarıya ulaşamayız. Sonu hüsranla bitecek işlere başlamamak lazım aşkımızı şevkimizi kaybetmemek için. Unutmayın sanal dünya burası ve her ihtimalin ucu açıktır.

Bir sonraki paylaşımda buluşmak üzere hoşçakalın.

Sort:  

Az evvel başka bir post'a da yorum yaparken yazdım. Belli bir konu belirlemek bence de iyi bir fikir ama insan bir şekilde savruluyor. Ben de sonunda kendimi kısıtlamak istemediğime karar verdim. Sık paylaşım da kesinlikle doğru ama ona da zaman olmuyor işte.
Neticede süper öneriler ama ben uymayı beceremiyorum işte.

Beğenmenize sevindim. Teşekkürler...

This post has received a 3.49 % upvote from @boomerang.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66407.27
ETH 3219.07
USDT 1.00
SBD 4.34