Türküler ve Türkülü Yürekler... #Seri 1

in #tr7 years ago

Böyle bir seriye başlarken özellikle güzel bir seçim yapmama gerektiğini düşündüm. O sebeple aşağıda linkini vereceğim linkteki şarkıdan çok şarkıyı söyleyenlerin mesleklerinden dolayı işe bu video ile başlamaya karar verdim.

Memleketimizin geçtiği bu zor dönemde belkide kısa bir an içinde olsa bir farkındalık oluşturabilirim. Yada o günleri yaşayanların anılarını canlandırmış olabilirim.

Metris türküsü her zaman duyduğumda dinlemekten keyif aldığım bir eserdir. Genelde gurbette geçen eğitim dönemimde sık sık dinlemişimdir. Zaten türkülere karşı bir ilgim ve sevgim olduğu da aşikardır.

Bağlamayı çalan kardeşimizde gayet güzel konuşturuyor maharetini bu videoda. Ayrıca gitar ile bağlama bir araya geldiği zaman belki bu bana ait bir düşünce olsa da çok iyi şekilde ikili olduklarını düşünürüm.
Sözü çok uzatmadan türkü ile sizi başbaşa bırakıyorum.


Music

Bir sonraki Türkü yazımda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

Chef yine trendsin :)

Thanks chef :]

Bu türkünün başında bir de şiir vardır. Ben hep 17 yaşındayım diye başlayan... Bilmem bilir misin?

Dikkatimi çekmemişti. Sağolasınız...

3-4 ayda nasıl başarılı oldun steemit'te bu konuda yaz bence.

İlerde düşünebilirim Teşekkürler fikriniz için.

You got a 0.84% upvote from @postpromoter courtesy of @tarikhakan55!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

This post has received gratitude of 1.48 % from @appreciator thanks to: @tarikhakan55.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63117.29
ETH 2601.03
USDT 1.00
SBD 2.76