Steemit Türk Topluluğu Birbirimizden Haberdar Olalım…

in #tr7 years ago

Son günlerde Tr paylaşım ve yorumlarının ciddi bir azalışta olduğunu gördüm. Bu gidişle ilk elli içindeki yerimizide kaybetme riskimiz var.

O sebeple böyle bir paylaşım açmayı uygun gördüm. Listeye bakarak birbirimizden haberdar olalım ve post altında yorumlarda bulunalım birbirimize…
Steemit Türk Topluluğu Üye Listesi
@gerginho
@kedi
@ebruaydogdu
@spyking
@gokcehan61
@bahadirk
@tarikhakan55
@the-world
@by-yesilbag
@byn-yesilbag
@bottomless1905
@ozertekdal
@babakul
@annekul
@fakire1sadaka
@necrosahin
@damla
@fetch
@keepcalmandread
@ethemkibar
@serpilem
@karakule03
@mevsuf
@omersurer
@mushymushroom
@realinfo
@ramazangoker
@rdvn
@itsmeebrar
@oendertuerk
@mesafe
@revan746
@reyha
@monomyth
@myego13
@archura
@whyshy
@eylulelif
@ozanyaman
@ugurarslanboga
@chaosdrow
@enfarktus
@gerginho
@irfandemire2084
@inflames
@intelligencer
@mahir12
@erhanoz
@irfandogan
@zoltarian
@upvotelife
@goraset
@cbt
@tortug
@abdilkara
@unforgettable
@teknolog
@rufat
@seroo
@alpyasar
@serhatnoyan
@yunusemrenoyan
@emremutlu
@bayeco06
@forkonti
@kahkaha
@emrek0804
@webcube
@steemturk
@webcatan
@steemerturk
@ataturk
@turkolog
@ozkanbusra

Liste @by-yesilbag dan alınmıştır. Şu aralar oyunlarından dolayı yoğun olduğu için müdahale etme gereksinimi duydum onun yerine : ))

Umarım hepimize faydası olur.

List: @by-yesilbag
Picture :Resim

Sort:  

Mantıklı bir hareket, arkadaşlar herkes sürekli upvote atamasa bile lütfen bir yorumu birbirimize çok görmeyelim. Ciddi anlamda topluluk olarak barınıp gelişebilirsek burdan kazanç sağlayabiliriz. Steemit'i her açtığımızda #tr yazıp new/ hot/ trending kısmında göz gezdirip lütfen yorum yapalım, saygılar.

Evet haklısınız . Teşekkürler

Kesinlikle bende öyle yapıyorum. Her açtığımda esteem den yorumluyorum tr tagındakileri...

Guzel dusunce allah birligimizi daim etsin hadi hayirli olsun :))

Seni zaten takip ediyorum :))) Bak sayemde 24 cent de kazandın yorum yapıp @karakule03

Wayyy tesekkur :))))

Takipteyim sizi :)

en de TR kullanıcıyım ve yeniyimtakip ederseniz sevinirimm

Takip ettim sizde listedeki arkadaşları ve beni takip ediniz. Ayrıca Discord kanalımıza gelerek her konuda bizden yardım alabilirsiniz...

Teşekkürler elimden geldiğince faydalı içerikler paylaşacağım değerli yorumlarınızı bekliyorum

Gözümden kaçmazsa muhakkak yorum ve destek veririrm.

Hadi hayirli olsun yardimlasmak guzel dir.

Bakın takip etmiyormuşum sizi şimdi takibe aldım :))

@alpyasar Takip ediliyorsunuz. Selamlar..

Aleyküm selam size de
Teşekkür ederim :)

Rica ederim :)

Takipteyim sizi

abi, paylaşman iyi oldu. son günler tr tagı heç hiss edilmiyor.

Evet takip etmediklerini takip et burdada yorumlada biraz hareket olsun :))

şu an bir bir kimi takipe alamışam bakıyorum.

Teşekkürler yeni yorum açarak onarıda buraya yönlendirirseniz güzel olur...

Bu posta @hellowhale tarafından up vote verilmiştir. Yarın itibariyle @hellowhale otomatik olarak oy vermeye başlayacaktır.

Teşekkürlerç Bu arada üst limiti de paylaşabilirseniz bilgi sahibi oluruz...

@pafulim Takip ediliyorsunuz. ..Selamlar.

teşekkürler @tarikhakan55 ben de takipteyim. birkaç gündür sisteme giremedim, 2. ve 3. hesapları açmışım nasıl olduysa. şimdi düzeldi. Akşam listeyi takibe alacağım. bizi de eklerseniz çok memnun oluruz.

@by-yesilbag ile iletişime geçmeniz yeterlidir...

Takipteyim sizi :)

Teşekkürler :)

Takibimdesiniz ☺

Sizde takibimdesiniz😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67551.75
ETH 3252.54
USDT 1.00
SBD 2.65