Steemit’te 7 Günde İnanılmaz Değişim

in #tr7 years ago (edited)

Bugün sizlere aramıza yeni katılan bir arkadaşın steemitte itibar puanı, SBD ve SPOWER olarak nasıl bir değişim geçirdiğini anlatacağım. Umarım bu gözlemlerim yeterince destek bulamadığını veya gelişemediğini söyleyen arkadaşlarımıza yön verir ve tekrardan postlarına geri dönmelerini sağlar.

Olaya en başında girecek olursam bildiğiniz üzere aile ortamı gibi olan bir #TR kanalına sahibiz. Bir gün arkadaşlar yeni gelenlere yardımcı olmamızı istediğinde tesadüfen @gerginho isimli kardeşimiz özel mesajdan bana ulaştı. Yardımcı olabilmem konusnda istekte bulundu. Gerçi bu görev olmasaydı bile kanalda hepimiz birbirimize destek olmaktaydık. Tek farkı daha yakından ilgilenmem ve onun Steemit te kişisel gelişimine destek olmamdı.

Adım adım gidersek temel kuralları kavradıktan sonra post paylaşımı ve nerelerden gelir elde edebiliriz konularına yöneldik. Günde kaç vote yapabileceği bayraklar gibi konuları bitirdikten sonra ana konuya geçtik. Bir örnek teşkil etmesini düşündüğümden #Tr postları ile parelel olarak utopian postlarına da yönlendirdik. Kabul edilen düzeltme istenilen birçok posttan sonra bugün baktığımda artık düzenli şekilde postlar hazırladığın(Aradaki eksik günlerde diş problemi olduğundan paylaşım yapamadı) ve bunun karşılığını dünden itibaren lamaya başladığını sizlere söyleyebilirim.

İtibar puanı bir hafta da 32 sevilerinden 50 barajını aştı bugün itibari ile 52 seviyesini zorlamaktadır. Ayrıca yapılan hiçbir saldırıya tepki vermeyerek bu alanda örnek bir davranışta sergilemiştir.
Wallet kısmına gelecek olursak dünden itibaren SPower ve SBD leri hesabına yatmaya başlamıştır. Rakamların küçüklüğüne aldanmayın bu rakamlar şuan için sürekli hergün yatacak olduğunda size kabaca hesap verirsem;

Aylık minumum 120 SBD 300SPOWER hesabına işleyecektir.

Kardeşimize tekrardan bu postumla steemit yolunda başarılar dilerim.

Son olarak benim bir yerlere gelip bu şekilde arkadaşlara yardımcı olmamda emeği bulunan başta @fetch @damla (inanın benden daha çok soru soranınız yoktur kendisine) @necrosahin ve diğer ismini sayamadığım arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ederim. Siz düzgün insanlar olduğunuz sürece yolunuz hep açık olacaktır ve bu yolda her zaman size destek olacak bir #TR ailesi bu platformda da var olacaktır.

Herşey gönlünüzce olsun. Sağlıcakla kalın…

NOT: Utopian konularına yönelme amacımı sizlerde bilin isterim. Yaklaşık 1 yıl sonra ortalama 1 ve üzeri oy gücüne kavuşup #TR yazılarına kesintisiz destek sağlamaktır(O sebeple beni bir yıl anlayışla karşılayınız.Sonrasında sizler kazançlı olacaksınız…)

Sort:  

Ellerinize sağlık ne güzel bir iş birliği yapm ışsınız ne kadar güzel bir çalışmayla muhteşem bir başarı sağlamışsınız. Tebrik ediyorum ve bizede destek olmanı bekliyorum 😂 Gerçi ben 50 barajının üzerindeydi ama olsun 😂 sayende belki en sevdiğim sayı olan 61 e ulaşırım 😂😂😂

Siz bensiz o kısma ulaşacaksınız inşallah...
o espri kabiliyeti ile zaten geç bile kalmışsınız :))
Bak bir mesaj attın postuma 24 cent kazandın bile daha ne yapabilirim :))

Ben teşekkür ederim kendi adıma :)) geri kalan açıklamayı tarık hocam yapacaktır 😂

Abi hep söylüyorum zaten sana, ne kadar teşekkür etsem az diye. Bu yazın beni çok onurlu hissetmemi sağladı. Özellikle seni sorularımla yıldırıp bunalmadığın için, ne sorunum olursa büyük bi özveriyle çözüm aradığım için burda bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.. iyi ki tanımışım ve bu aileye katılmışım bir kez daha anladım. Sen ve senin gibi herkesin yardımına koşan büyükler, arkadaşlar olduğu sürece topluluğumuz hakettiği yere gelecektir diye düşünüyorum.. adamsın :)

Teşekkürü daha çok kaliteli ve güzel paylaşımlar yaparak göstermen benim için yeterlidir. Sağolasın sende..

Güzel düşüncelereiin için teşekkür ederim @tarikhakan55 bizlerde aynı fijirdeyşz kendimizi geliştirip daha sonradan tr deki arkadaşlarımıza destek olmak. Gönül isterki şimdiden olalım ama oy gücümüz malesef yerlerde o yğzden sabır edecez hep beraber 1 yıl sonunda herkesin yüzü gülecek umarım saygılar

Teşekkür ederim sağolun...

Kendisini tebrik ediyorum, ben de ilk gün 25 den 45.seviyeye ulaşmıştım fakat yatırım yaparak yapmıştım. Başarılarının devamını diliyorum @gerginho. Aynı zamanda @utopian-io çok güzel kazandırmaya devam ediyor, onlara da tekrar bizlere bu şansı verdiği için teşekkür ediyorum.

Çok teşekkür ederim, hep birlikte gelişeceğiz :)

Ben teşşekür ederim kardeşimizi desteklediğin için :)

Bu guzel örnek için teşekkürler ben ve yeni baslayan arkadaşların yol haritası niteliğinde bir paylaşım olmuş.

Umarım örnek olur.. Başarılar size de

Elinize sağlık teşekkürler. Ben de Steemit ailesine yeni katıldım. Moralimi yükseltti okuduklarım :)

Teşşekür ediyor ve takibe (follow) alıyorum.
Sorularınızın çözümü konusunda tr kanalımızda yardım alabilirsiniz

Kardeşim ellerine sağlık güzel paylaşım olsun.. Bizlerinde katkıları sonsuz bunu biliyorsun... Herzaman yanınızdayızzz

Biliyorum teşşekkürler hepinize o isimsizlerden biriside sensin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51