You are viewing a single comment's thread from:

RE: DOKTOR'dan müthiş buluş! Kulak İDMANTÖRÜ..

in #tr7 years ago

Sağlık sisteminde genelleme yapmadan konuşayım bazı doktorlar sırf tavsiye ettiği şeyin satılması için yoğun çaba gösteriyorlar. Tıbbın geldiği son nokta HASTA=PARA ne yazık ki :(

Sort:  

@webcatan içmiş kadar oldum teşekkürler. Yeşilbağların yokluğunu aratmıyorsunuz. Maşallah diyorum size :))

Sağol dostum.. Elimizden gelen ne varsa yaparsak KAZAN - KAZANDIR formülü gereğince hep birlikte kazanıp yararlanırız.. OY verenler de kazanıyor böylece..

trbooster'ı da etkinliğin ortasına koymak bence gayet zekice olmuş. Bu konuda sizde pozitif bir şık görüyorum hocam :))

Gecenin sürpriziydi @trbooster..
Yetişebildiğim kadarıyla yorumlarınıza TRBOOSTER gereken ilgi ve alakayı esirgemedi sağolsun.. :-)

Kendim için bir şey istiyorsam NAAAMERDİM :-)

Bende ancak yetişebildim kusura bakmayın. Evet sizi tanıyoruz ve son sözünüze katılıyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58478.56
ETH 2523.24
USDT 1.00
SBD 2.36