Mutluluk Üzerine Fikirler...

in #tr7 years ago

Hiç merak ettiniz mi duygular yalnızca insanın aklındamı yaşanır diye ? Bazı duygular varki bedensel duyumlarla iletişim halindedirler ve akıl ile beraber paylaşırlar bu kavramları.


Source

Bu grubun baş aktörü mutluluktur. Öyle güçlü bir duygudur ki diğer altı duyudan fazla vücumuza yayılır ve bedeni etkiler. İşte bu sebeptendir ki mutlu insanlar her an bir aktiviteye kendilerini hazır hissederler.

İçine kapanık bir kişiliğiniz olsa bile dışa dönük bir hayat yaşarsanız bu sizin mutlu olmanızı sağlayacaktır.


Source

Son olarak konumuzu bizlere bağlayacak olursam dostlar sanal mutluluklar bulaşıcıdır. Mesajlarımızda çevremize heo olumlu mesajlar yazalım ve pozitif enerji dağıtalım. Tecrübeli kişilerin deneyimlerinden faydalanarak her anın tadını çıkaralım. Kısacası mutlu olalım.

Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere sağlıcakla kalın, hoşçakalın...

Sort:  

Mutluluk da gülümsemek ve esnemek gibi bulaşıcıdır. Çevremizdeki insanların mutlu olduğunu görmek bizim de enerjimizi arttırır ve mutlu olmamızı sağlar. Güzel paylaşımınız için teşekkürler:)

Yorum ve katkınız için ben teşekkür ederim...

Nice post pls check me out @starray1

This post has received a 6.16 % upvote from @aksdwi thanks to: @kararakule77.

ustadım harika bir post olmuş. olumsuzluklardan bile iyi bir yönünü bularak mutlu olmayı başarmalıyız.

Elimizden geldiğince günlük tr tagı için karalamaya çalışıyoruz...

thanks ^^

güzel post , teşekkürler :)

Okuduğunuz için ben teşekkür ederim..

Yazınız günün yazısı olarak seçilmiştir.
https://steemit.com/turk/@steemit-turk/1-etkinlik-guenuen-yazilari
TEBRİKLER!

Tr için yapılan her dogru işi tebrik ederim. Bende sizi tebrik ediyorum

Ne kadar istesem de pozitif olamıyorum, bardağın hep boş tarafını görüyorum.

Denemek lazım vazgeçmek kaybetmektir.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65395.33
ETH 2611.94
USDT 1.00
SBD 2.67