Kısa Bir Deneme...

in #tr6 years ago (edited)

Sevgili ve güzel bayan, zira adınızı bilmemekle beraber sizi hangi adla çağıracağımı da bilmiyorum. Benim adımı nasıl öğrendiniz, böyle bir eksantrik özelliğiniz mi var onu da bilmiyorum.


Photo

Bilginize ve güzelliğinize bakılırsa (aslında gözlerim kamaşıyor) siz bu dünyanın sekizinci harikasınız.

Hatta belki de bu dünyadan bile değilsiniz. Sevgili mahluk, sizinle ilgili düşünmek, kafa patlatmak ve konuşmak yollarını bana öğretir misiniz?

Yanlışlıklar ve hatalarla geçen bu ömrüme bir hata ve yanlış olarak ta sizin siluetinizin eklenmesine izin vermeyin. İçimde ki şaşırmışlıkla karışık, zayıflığın ve cansız olan dünyalık anlayışımın önüne aldatıcı ama bir o kadar insanın nefsini okşayan sözlerinizin gizli manasını serin.


Photo

Siz ne yapmaya çalışıyorsunuz kuzum. Ruhumun içinde bilinmez girdaplar da ve kara deliklerde dolaşıp izinizi kaybettirmeye mi uğraşıyorsunuz. Yoksa siz bir vampir misiniz? Kanımı son damlasına kadar emip farklı gruba ait kanla mı dolduracaksınız vücudumu. Yoksa siz bir doktor musunuz Frankenstein gibi başımı kesip yerine farklı bir baş mı dikeceksiniz?

Korkutuyorsunuz beni…
Öyleyse huyumu değiştirin, suyumu değiştirin, bu dertlerden beni bundan kurtarın ve size ve eşsiz güzelliğinize aşık olmaktan kurtarın beni.
Fakat ben kendimi çok iyi biliyorum, asla vazgeçmeyeceğim…
Ne sizden, ne de sevmekten…

Bir sonraki paylaşımda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

Sizden beklemediğim ilginç bir denemeydi, güzel olmuş.

Beğenmenize sevindim teşekkürler dostum...

...her gün etin suyunu sıkmaktan usandım..

derken kastedtiginiz nedir?

DM den ulaşırsanız açıklarım ne manaya geldiğini :]

Korkutuyorsunuz beni… Öyleyse huyumu değiştirin, suyumu değiştirin, her gün etin suyunu sıkmaktan usandım, beni bundan kurtarın ve size ve eşsiz güzelliğinize aşık olmaktan kurtarın beni. Fakat ben kendimi çok iyi biliyorum, asla vazgeçmeyeceğim… Ne sizden, ne de sevmekten…

Yazınızın sonunda sanırım bir hata yapmışsınız, olması gereken şu muydu?

satırarası.png

Korkutuyorsunuz beni…
Öyleyse huyumu değiştirin, suyumu değiştirin, her gün etin suyunu sıkmaktan usandım, beni bundan kurtarın ve size ve eşsiz güzelliğinize aşık olmaktan kurtarın beni.
Fakat ben kendimi çok iyi biliyorum, asla vazgeçmeyeceğim…
Ne sizden, ne de etin suyunu sıkmaktan…

satırarası.png

Bir dahakine siz yazarsınınız daha güzellerini. Yinede teşekkürler...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61659.26
ETH 2446.04
USDT 1.00
SBD 2.60