İstiridyeden Hayata Dair Sözler...

in #tr7 years ago

Okyonusun derinliklerinde iki istiridye kendi aralarında konuşmaya başlamışlar. Biri hazır arkadaşını bulmuşken dert yanıyormuş. "İçimde öyle bir sıkıntı varki hep sancı çekmekteyim ve bu sebeple hiç keyfim yok. Sanki ağır bir yükü taşıyor gibi hissediyorum." demiş.


Source

Diğer istiridyede bu hallerden hiçbirisi olmadığı için halinden gayet memnun bir şekilde " Arkadaşım benim öyle sıkıntılarım yok içim rahat ve boş işte bu sebeple hiçbir acı yada sancı çekmiyorum. Her yere rahat hareket ediyorum" demiş.

Tam bu sırada yanlarından geçmekte olan yengeç bu konuşulanlara kulak misafiri olmuş. Durmuş ve sıkıntısı olmayan istiridyeye dönmüş "Rahatım sıkıntım yok diyorsun doğrudur. Ancak bilmiyorsunki arkadaşına o sıkıntıları ve acıları çektiren içinde taşıdığı sınırsız güzelliği olan kocaman ve değerli bir İnci dir."

Hiçbir güzellik acı ve sıkıntılara olmadan ortaya çıkmaz zaten öyle bir durumda da böyle bir güzelliğin değeri anlaşılamaz. Anne den örnek verecek olursak yavrusu için dokuz ay acılara katlanır ve sonrasında dünyalara değişmeyeceği bir yavruya sahip olur. Sabır güzel bir erdemdir. Sonucunda mutlaka güzellikler sizi karşılayacaktır.

Bir sonraki yazımızda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

boşuna dememişler "sabır acıdır, meyvesi tatlıdır.." diye:)

Doğru söylemişler, teşekkürler...

Sabreden derviş muradına ermiş boşuna dememişler.

Eskiler biliyormuş işini....

Sabrın önemini anlatan güzel bir paylaşım. Yengeç'inde filozofuna denk gelmişler.

Zaten öyle olmasa orda durmazdı :]

Yengeç hayat fakültesini bitirmiş sanırım ))

Büyük ihtimalle :]

Wow this post is listed in trending! Congrats.
Learn how to avoid

crap posting here / https://steewit.com/etiquette/@aggroed/satirically-yours-etiquette-for-young-modern-steemers-shit-posting-101

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58443.62
ETH 2524.10
USDT 1.00
SBD 2.34