Hoşçakal Üzerine...

in #tr6 years ago (edited)

Hani bazı şarkılar vardır sizleri bazı dönemlerde esiri alır ve sanki kendiniz için yazıldığını hissedersiniz. İşte bende internette gezerken yıllar önce bende derin izleri olan bir sanatçı ve o meşhur parçasına denk geldim.

O zamanlarda bu şarkının sözleri kendimin yazmasını ne kadar istemiştim bilemezsiniz. Ama aynı duyguları belki sizde başka parçalarda yaşamış iseniz ne demek istediğimi anlayabilirsiniz.

Klibi bana göre tam bir hayal kırıklığı olsa da sözleri ve müziği ile ne zaman dinlesem yine farklı duygular içerisine girerim. Zaten çoğu şarkıyı klibi çıkmadan dinlemiş iseniz hayal dünyanızda daha farklı klipler oluşturmuşsunuzdur. O sebeple çoğu klip beklentilerimizi karşılayamaz.

Evet çok uzattım yine sanırım. Klibimiz Emre Aydın - HOŞÇAKAL parçasıdır. Aşağıda izleme linkini bırakıyorum.


Music

İyiki müziğin evrensel bir dili ve bizlere yaşattığı farklı duygular var. Bir sonraki farklı yazımızda buluşmak üzere hoşçakalın....

Sort:  

ben sahsen cok beyendım ..aldı goturdu benı adeta

Teşekkürler...

Hoşçakal olacaklar sensiz olsun daha durmam boşluklarımda ben unutuyorum 💪
Çok şey hatırlatır bana bu şarkı eskileri acıları yaşanmışları.. Ve asla yaşanmıcakları..

Zaten yaşanmıyacaklar anlam verir bu parçalara. Sağolun...

bu kadar yıldır mı dinliyorum diye düşündürürken, büyümüşüm dedirten şarkılardan..

Kesinlikle öyle...

Abi sen bunları benim yaralarımı deşmek için mi paylaşıyorsun :)

Yaktın beni Cüneeeeeyt.

Her gün farklı bir tarz ile dikkatini çekmeye çalışıyorum dostum :]

Kecewa itu bisa datang dari sudut manapun, tapi, karna kekecewaan mampu memberi pelajaran yang bagus, yaitu "sabar", maka bahagia dapat menghampiri kita dari sisi yang lain. 🙂

terima kasih atas komentarmu yang indah

Terima kasih kembali saudaraku. salam dari Aceh untukmu di Turky 🙂

Anılara daldım sayende..

Lafı olmaz :]

güzel seçim. nostalji oldu bana da. teşekkür ederim :)

Ben teşekkür ederim...

Müzik En Sevdiği Şey

Bende uzun zaman bu şarkıyı dinledim. Bazı şarkılar unutulmuyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63149.00
ETH 3156.91
USDT 1.00
SBD 3.85