Emanet - Geceye Bir Şarkı Bırak

in #tr6 years ago (edited)

Uzun zamandır paylaşım yapmadığımı farkettiğim bir alan için yine tesadüfü karşıma çıkan yıllardır dinlemediğim bir parçayı sizlere sunmak istedim.

Yine mi hüzünlü parça demeden önce şunu belirtmek isterim genelde etki bırakan şarkılar ya yaşanmışlıklar üzerine inşa edilmiş şarkılardır yada hüznü içerisinde barındır maktadırlar.

Zamanında yayında olmuş bir dizinin sahneleri ile klibi yapılmış bu şarkının bende etki bırakan tarafı sözlerinin derinliği olmuştur. Bizlerden yaşamdan da kesitler sunması sözleri içinde ayrı bir önem arzetmektedir.

Son zamanlardaki çıkan şarkılarda bu eserdeki gibi şiirsel özellikte yazılmış sözler yada söz dizelerinin olmaması da müzik sektörümüz açısından aslında düşündürü bir durumdur. Bunun bizlere yansıması ise üzücü olmalıdır.

Yoca Lodi nin çok bilinmeyen ama listenizde muhakkak bulunması gereken bir parçasını aşağıda sizlerin dinlemesi çin paylaşıyorum.


Music

Bir sonraki paylaşımımızda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

Beğendim, bak bunu beğendim, ciddi söylüyorum bu sefer beğendim.

😊 😉 😊 😉

Gerçekten beğendiğin için bende tam güç voteliyorum. Böyle devam edeyim bari...

iyisin iyisin bayaa iyisin .)

Mikemmel anlatmaya gerek yok dinleyin yeter :)

Aynen öyle...

Bu şekilde iyi yani 😀 @titanik

Nice Post, I will upvote you!
If you want more votes you

can read here / https://steewit.com/steemiteducation/@goldendawne/upvote-exchange-on-steem-follower-lacking-categories-and-time-to-boot-it-up-here

about Upvote exchange and other things!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64870.15
ETH 3489.66
USDT 1.00
SBD 2.54