Dostluklar ve Güven Üzerine...

in #tr6 years ago

Dünya savaşları sırasında çatışmaların yoğun geçtiği cephelerden birisinde askerlerden birisi hücum sırasında yaralanır. Cephenin birkaç adım ilerisinde kalır. En iyi arkadaşı yardıma gitmek için komutandan izin ister.


Source

Komutan arkadaşının büyük yaralar aldığını ve yüksek ihtimalle yaşayamayacağını ve bu sebeğke kendisini tehlikeye atmaması gerektiğini söyler.
Sonunda ısrarlara dayanamaz ve askerin gitmesine izin verir.

Yoğun ateş altında sürünerek arkadaşına ulaşır ve sırtlayarak sipere döner. Komutan yaralı askeri kontrol edince ölmüş olduğunu anlar ve askerine kendisini bolu boşuna riske attığını söyler.
Asker ise değdiğini söyleyince komutan merak eder ve neye değdiğini sorar.

Yanına ulaştığımda yaşıyordu ve son sözlerini duymak benim için dünyalara bedeldir. Çünkü arkadalım bana lunu söyledi komutanım der.

Son sözleri dostunun Geleceğini biliyordum olmuştur.

Herkese her ortamda özelliklede Steemit dünyasında umarım böyle dostlar nasip olur. Bir sonraki yazımızda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

güzel bir yazı olmus

Teşekkürler

dostluğu görebilmek için artık modern dünya insanı romanlara ve filmlere sığınıyor. dünya bir distopyaya dönüştü...

Kesinlikle o yolda ilerliyoruz...

Vefalı Türk geldi yine türküsü açıp, birde öyle okumak lazım. Teşekkürler dostum.

Ben teşekkür ederim katkınıza...

Günümüz dünyasında böyle dostuklar kalmadı. İnanların tek dertleri para ve çıkar...ben bu konuda umudumu kaybettim malesef. Hikaye süpermiş👍🏻

İnşallah tekrar kazanırsınız. Teşekkürler...

Sorry i don't know your language.

Hocam kesinlikle katılıyorum. Teşekkürler paylaşım için.

Rica ederim...

güzel hikaye

Teşekkürler

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by TarıkHakan55 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87