Bul Getir - Geceye Bir Şarkı Bırak

in #tr6 years ago

Yine farklı şarkıları veya türküleri araştırırken daha tazeliğini koruyan bir dizide bu gönüllere kazınmış türküye rast geldim.


Source

Genelde böyle hikayeler ile paylaşılan türküler herzaman bizlere daha derinden işlemektedir. Zaten sözleri yeteri kadar duygusal içerik taşımaktadır.
Bugün sözü çok uzatmadan parçayı paylaşmayı düşünüyorum. Parçamız daha çok Tabib Sen Elleme Benin Yaramı diye halk arasında bilinsede gerçek ismi Bul Getir dir. Söz diye bir dizide bir aktör gayet güzel seslendirmiş. Aşağıda paylaşıyorum.

Bir diziden alındığı için türküyü bittiği yerden kesmedim. Orjinali ile sizlere sundum. Umarım beğenirsiniz. Bir sonraki paylaşımda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

Great post!
Thanks for tasting the eden!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60732.86
ETH 2906.70
USDT 1.00
SBD 3.57