Bir Şarkı İle Farkındalık Oluşturma...

in #tr6 years ago (edited)

Paylaşmadan önce aklıma geldi. Madem bu işi yapıyorum bari küçükte olsa bir farkındalık oluşturayım istedim. Klibin orjinalinin olamaması da bu konuda teşvik etti diyebilirim. Klibi işaret dili ile yayınlayan bir arkadaşın videosundan aldım. Umarım bu alana bir katkım olur.

Teoman her zaman farklı olarak dinlediğim ve genelde gençlik yıllarıma götüren bir sanatçıdır. Aşağıdaki parçası da her defasında farklı zamanlar ve farklı duygulara sürükler beni. Sanırım yaşlanmaya başladım anılar sürekli değiştiğine göre...

Önce işaret dilinde olan klibi izleyiniz sonra aşağıda yazımı okumaya devam edersiniz dostlar.


Source

Zaten Teoman'ın genel olarak şarkıları hüzünlü değilmidir. Gemiler , Gönülçelen, Kupa Kızı .. . gibi sayabileceğim onlarca sizleride etkileyen parçaları mevcuttur.

Eskiler diye zaten söze başlarsanız hele ki birde böyle bir parçayı açıp dinliyorsanız tam da Dost muhabbetindeyseniz iite o anda gönülden geçenler sözlere dökülür. Zaman su gibi geçer. Anın sonunda içsel bir huzur ve günü mutlu kapamanın sevinci kalır yine hatıralarda.

Bir sonraki yazımda veya video paylaşımım da buluşmak üzere sağlıcakla kalın...

Sort:  

Özellikle o şarkısı o her anı heycan dolu beni üzdüğünde bile der orda susarım işte ❤

Bir sonraki paylaşımımı bu konudaki sıkı takipçim olan size armağan ediyorumn o zaman...

I dont know what language this is but I like your vibe. Good job on being so present and sharing you:)

Teşekkürler... Thank you. Music is universal

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66705.81
ETH 3626.46
USDT 1.00
SBD 2.93