Benim Hayatım - Geceye Bir Şarkı Bırak

in #tr6 years ago

Çok yıllar önce gerçek sahibinden dinleyip kaseti almış olduğum bir parçanın dün akşam farklı bir kişi tarafından okunmuş versiyonunu dinledim. Gayette başarılı bulduğum için sizlerle paylaşmak istedim.

Kaset demişken belki o dönemleri hatırlamayan arkadaşlarımız yada o dönemlerde blunmamış arkadaşlarımız muhakka olacaktır. Ayrı bir nostalji ve ayrı bir zevkti o dönemlerdeki müzik algısı ve ona bağlı eşyalar.

Mesela kasetleri kalem yardımıyla geriye yani istediğimiz parçaya tekrar sarmak hala hatırladığım anılardandır. Bu devirdeki gibi kolay ulaşılabilen bir durum olmadığı için yaşamayanlar sadece hayal edebilir o dönemki duyguları.

Tabiki sanatçılarda farklıydı. Sanatına farklı objeleri karıştırmadan sesine gövenerek icra ederlerdi parçalarınıki. Çoğu parçada gerçek hikayelerden oluşmaktaydı.

Sözü yine çok uzatmadan parçayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Orjinali İbrahim Tatlıses'in okuduğu Benim Hayatım isimli parçayı bu sefer Zara seslendirmiş. Umarım beğenirsiniz.


Music

Bir sonraki paylaşımda buluşmak üzere hoşçakalın...

Sort:  

Evet neydi o günler ;) Hele de bazen bant sarar teybe :) Zarar vermeden çıkarmak için itina ile çekilir. Bant koparsa büyük bir ustalıkla ekleme yapılır. Ama güzel günlerdi. Her şeyin değeri daha çok biliniyordu sanki ;) Teşekkürler paylaşım için.

Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için...

hatta boş kaset alırdık genellikle 90'lık ve radyoda beğendiğimiz bir şarkı çıkınca kaydederdik:)
en gıcık olduğum da geveze radyocuların şarkı çalarken boş boş konuşmasıyla şarkının çöpe dönmesiydi:))

Aynen o gevezelere bende çok gıcık olurdum :]
Hey gidi günler hey...

Good post @tarikhakan55

Ne günlerdi ya kaset alırdık birbirimizden üstüne çekerdik falan. O zaman her şey daha bi kıymetliydi. Emek verirdik beklerdik bant karışırdı koparmadan sarardık. Güzel günlerdi :)

Güzeldi ama bir o kadarda hızlı geçen günler...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61358.50
ETH 3378.70
USDT 1.00
SBD 2.52